• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • poodle1
    Hej Therse!

Frissan låter så skönt .

Tänker på erständigt och på lille-Tille i himlen.

kram Lisa
  • Pluto123

Hejsan vännen min!
    Såg att jag hade fått finfrämmande i gästboken =) Ja du är såå fin i ditt mörka hår. Det passar dig jätte bra. Vet att Tille ser sin mamma sin världens vackraste =), men det är alltid skönt att fixa och trixa lite!

Vi ska åka till sigtuna innan vi åker till Sundsvall. Anna ska klippa Kristian, han är ju såå långhårig =) Sedan bär det av mot Sundsvall...Men vi syns i helgen och det är bara att ringa om ni vill ha hjälp med något inför helgen!

Många goa kramar/ Johanna

• Hippamorsan

Hej.....Som vanligt ägnar jag många tankar till er och lille Tille...Han finns däruppe på sin stjärna och vakar över sin fina familj...Ta vara på varann och det är bra att ni går framåt i livet
    Kramar om er...

• Halime

Gomorrån på er!
    Vad skönt för dig att åka till frissan och bli ompysslad Therese.
    Jag tror att svart och lila kan bli snyggt.
    Oavsett vad du väljer för frilla eller i vilka färger, så kommer ändå Tille tycka att han har den vackraste och goaste mamman i hela universum!!!!!!
    Han kommer alltid att vara stolt över dig. Jag tror inte att man kan vara något annat med en sån mamma som du.

Det låter onekligen som om det är mycket att stå i. Men så är det ju bara en dag kvar också.

Jag tycker att det låter superbra med en dokumentärfilm om ni orkar och vill. För många vet nog inte ens att sjukdomen existerar och den är så anonym.
    Den kan nog få fler människor att inse att de borde vårda det som de har och vara ödmjuka inför livet.
    Tille var verkligen en stor liten lärare!

Ha en bra dag hos frissan!

En öm smekning på Era kinder!
    /Linda i Helsingborg.

• Smurf26

Härligt att fixa håret, en bra start på dagen. Hoppas dagen i övrigt blir bra. Jättefina bilder som ni lagt ut, blir återigen tårögd. Tänker på er och skickar bamsekramar!

• Kickelina

Vad bra , en film, tårarna trillar när jag tänker på att ni fått så mycken hjälp med att minnas er Tille i all evighet...måste vara jätteskönt, nu i det svåra som ni gått igenom och kommer gå i genom.

Fina bilder genom aftonbladet,dikter, film, och alla fina bilder som alla har hjälpt er med att fixa till i photoshop...
    Skönt att få alla dessa minnen med sig av en underbar, men dock svår tid med er härliga son.

Hoppas frisyr blir till belåtenhet, så Tille tycker mamma blir fin (övertygad om att vilken frisyr som helst skulle passa grabben, punk, skinheads,etc, you name it )

Hoppas utskrifterna blir bra..
    Kramelikram
    -Kicki-

• Certina

Jag vill oxå gå till frissan
    Det kan ju vara skönt att fixa till sig själv, du har väll inte haft så mycket tid till det innan.

Här regnar det och är riktigt tråkigt väder, men det ska ju bli fint imorgon och på lördag.

Nä nu ska jag inte svamla.

Ha en riktigt skön dag.
    Kram Gill

Mamma till Elise & Erik
  • GladaVirre

Hejsan!!
    Hoppas ni mår bra hela högen, ser att det är mycket att göra. Jag ville bara slänga in en hälsning och stor kram, ska sova nu efter jobbet.
    Kram kram!! Tänker på er.

• Filles Mamma

Godmorgon på er!

Åh vad skönt för dig Therese, att få gå till frissan och bli lite ompysslad! Det kommer nog bli snyggt med de färgerna i håret.
    Therese, jag undrar en sak ang de två olika böckerna. Är det väldigt stor skillnad på böckerna eller är det samma bilder i båda? men att texten i böckerna skiljer sig. Jag har ju förbeställt pocketboken, men jag funderar på att jag kanske vill köpa den andra minnesboken också!

Hoppas ni får en fin dag idag! Här är det regn...

Tänker på er hela tiden!
    Åh va fina bilderna var som du lade in nyligen på lilla Tilleman.
    Hihi...jag tyckte bilden där han sträcker på sig var så himla härlig! Han är bara för go lilla Tilleman!

Tittar in till er lite senare igen
    Många styrkekramar till er hela goa familjen!