• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mumlan1

Sänder massor av kramar till er och lille Tille-ängeln...

• Safari

God morgon Therese och familjen!

Vad härligt att gå och snygga till håret lite. Borde göra det själv men det blir inte av....

Vad kul för er att filmen på Tille blev så bra. Ett härligt minne.
    Ha en riktigt bra dag idag och jag hoppas att förberedelserna inför morgondagen flyter på utan problem.

Tänker på er.

Tille, jag hoppas du har haft en bra natt uppe hos stjärnorna

Kramizar Anna-Karin

• Barn o Katt Mamma

Godmorgon Therese! Ser i din fantastiska dagbok att du har fullt upp idag också. Förstår så väl att det är mycket att förbereda och iordningställa för dig den närmsta tiden, och att du gör det med en lättnad och en speciell sorts glädje (förstå mig rätt nu). Men glöm bara inte bort att inimellanåt STANNA UPP och ANDAS och BARA VARA I TIDEN, så att alla dina sysslor inte blir dig övermäktiga. Va´ rädd om dig och de dina, och mys riktigt mycket hos frissan. För Tille var du alltid den finaste, för du ska veta att när man bryr sig som mest om andra är man som vackrast.Kram och en stor ´axel´ till Er alla..... Elisabet

• Nellis

Godmorgon, hoppas ni får en bra dag...... //Nina

• AiramE

Godmorgon på er! Hoppas ni får en bra dag. Här snöar det för fullt... Jag som trodde våren var kommen här i stan men inte då. *kramar om*

• MalinH

Go morgon!
    Skönt att bli lite ompysslad, hoppas du blir nöjd hos frissan.

Tille hoppas du leker och har det gott med dina nya vänner!

Ha en bra dag!

Kram Malin

• Maggis

Tittar in med en varm kram.
    Hoppas ompysslingen gör dig gott.

Tille;
    Tittade upp mot den stjärnklara himlen igår kväll och visst var det en stjärna där som lyste klarare än de andra. Jag tror att den stjärnan var du.

//Maggis
  • AnnaCarina

hej Therese,
    Här i Stockholm så har aprilvädret vissat sin sämsta sida.. Snö och regn.

Hoppas att du hade en skön och avkopplande stunt hos frissan och att du blev nöjd med resultatet, själv gjorde jag samma sak förra veckan och efter det mådde jag så mycket bättre. ja en dokumentär skulle verkligen hedra eran lilla Tille särskilt eftersom si har en så sund inställning till allt, jag tror att endokumentär film om Tille skulle hjälpa och stötta många människor.

Ni finns i mina tankar hela tiden

kram
    Anna

• Bommebo

Godmorgon.

Åh så skönt att gå till frissan, det är du vekligen värd. Be att få lite extra massage i hårbotten, det är såå skönt och man känner sig riktigt pigg efteråt...

Hoppas att Ni får allt ordnat och så inför morgondagen. Jag antar och hoppas att Ni får hjälp av nära och kära, det kan ju lätt bli lite mycket annars.

I Norrtälje SNÖAR det idag, igår hade vi 15 grader o sol. Vinterdäcken åkte av och utemöblerna åkte fram så detta känns som ett bakslag. Hoppas att Ni har bättre väder än oss och framför allt att solen lyser på Er i morgon.

Varma kramar
    Sofia Bommelin i Norrtälje

• Farth Vader

God morgon härliga familjen,

Vad härligt att få gå till frissan och fixa till sej lite, passa på och njut av att bli ompysslad. Tille tycker såklart att mamma Therese är världens vackraste hur håret än ser ut men...han blir nog såååå stolt över sin "nya" fina mamma.

Här skiner solen så det blir långpromenad idag. Willow måste få nya stövlar så vi ska ta en mysdag på stan hon och jag. Ska även köpa nya fina Tille-ljus. Willow är väldigt noga med att ljuset ska tändas varje kväll, hon pratar mycket om Tille *ler*.

Många kramar till er alla - Mona