• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Karlstadmamma

God morgon från Karlstad!
    Här lyser den berömda solen med sin frånvaro men det får bli en promenad med lillkillen ändå. Tille finns alltid i tankarna och är lika levande nu som innan. Tänker även på dig och din familj, ni är urstarka!
    KRAMAR i massor!

• Eija77

Godmorgon!
    Hoppas natten varit bra. Jasså, du ska till frissan idag. Va härligt! Det brukar alltid kännas så bra efteråt. Om en vecka ska jag också dit och fixa till mig lite
    Hoppas ni får en bra dag allihop! Tittar in senare...

TILLE... jag saknar dig så!

• Helen72a
    Go morgon
    hoppas ni får en bra dag

/ Helen
    Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår!
  • marie 37

Sitt och njut hos frissan , det är du väl värd.
    Tille har världens bästa föräldrar så även om du hade gått i en säck, hade han tyckt att du var väldens bästa.

Många kramar och tankar.
    Tittar in lite senare!/ Marie i Helsingborg

• idiblon

Therese: Jag tycker att ni är sådana fantastiska människor. Jag undrar om ni kan förstå hur stor skillnad ni gjort i mitt liv och hur mycket ni lyckats öppna mina ögon och ta tillvara på vardagen. Jag kommer defininitivt att köpa boken.

Ni kommer definitivt att finnas i mina tankar för resten av mitt liv, jag kommer att berätta för barn och barnbarn om er historia som gjorde så mycket skillnad för så många människor. Ert sätt att hantera det svåra är ett föredöme, och jag är evigt tacksam för att jag fått se hur en sådan stark person som du har hanterat en svår situation. Jag har lärt mig så mycket. Tack.

@}-'---

• Mamma Kaos

hej...

njut din tid hos frissan....

ha en skön dag

Tänker på dig Tille

• Robo

Hej!
    Skickar en liten hälsning i dag också. Ha det bra hos frissan och passa på och njut...Det brukar jag göra när jag är hos frissan, tycker det är så skönt...

• Flutterby

Hej och god morgon. Nu var det ett tag se'n jag skrev, men det betyder inte att jag slutat tänka på er, för det kommer aldrig att hända!
    Ha det jätteskönt hos frissan, Therese. Hoppas solen lyser på er. Sänder bamsekramar upp till Tille och styrkekramar till er.

• JennyMathsson

Vad är det för skillnad på böckerna om Tille som ska komma? En kostar ju 279:- och då går pengarna till dom som gör boken, medans en kostar 60:- och då går allt till EB-forskningen.
    Vill gärna ha en bok och helst ser jag ju att pengarna kommer till Tilles fond, men jag undrar om det är stor skillnad på böckerna eftersom priset är så olika?

Kram på er Therese och Nicklas med familj, ni är så starka!!!

• AdWi

Godmorgon på er!

Vad skönt att gå till frissan, det är du väl värd Therese.
    Kan inte låta bli att tänka på er och hamnar i den här tråden flera gånger dagligen, måste läsa alla fina inlägg ..

Ser med spänning fram emot boken om Tille. Sen ser jag också fram emot hemgårns bok.

Nu ska jag försöka jobba lite idag fast jag är ganska trött då jag satt på akuten till klockan två inatt. Men det är ju bara sömn som går att ta igen

Hoppas att ni får en fin dag!
    Kramar till hela familjen och till alla i tråden