• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Pussgurka

Hej Therese!!

Vet du, jag såg att ni pratade på fjärilsballonger!
    Å nu var det ju så att jag satt på nätet & letade lite efter sånna! På www.ballongbutikken.no kan man beställa sånna!
    Eller ja, det är genomskinliga ballonger med fjäril tryckt på!
    Dom e STORA, 90 cm diam.& var dyra 74.15 NOK, men OJ vad dom var fina!
    Beställde ballonger därifrån till min dotter Tildes namnfest & dom var otroligt snabba med leverans. Tog mindre än 24 timmar efter beställning tills jag hade dom i brevlådan!
    Klicka på NETTBUTIKK --> bryllup, där finns dom om du vill titta!

Blev du nöjd med håret? Såg att du skulle till frissan? =) Skönt att få ta hand om sig själv lite & få fräscha upp sig, det skulle jag också behöva!

Stor kram
    Jessica m familj

• Toblerone

Moa och Max: Fint det blev... men vilken rad tog du bort?

• mammatil4

Hei hei
    Nok en ny dag og her går det i det samme gamle. Og det er jo greit det og...
    Therese, du ble helt sikker fin på håret i dag, deilig å få gjort noe nytt... skulle visst gjort noe jeg også, med håret he, he.....
    Håper på en fortsatt fin dag for dere alle.

jeg vil alltid vere her, tenker på dere masse, masse!!!

klem fra Lin

• Klatermaja

Moa och Max: Har du lagt in den i tråden "photoshoppa Tille"?

/Klatermaja
  • AnnaCarina

moa och max; otroligt fin bild !!
    kram
    Anna

• Desse

Hej kära vänner !!!!
    Jag har haft fullt upp under hela dagen igår och har det egentligen idag med, men nu tittade jag in till er. Även om jag inte skriver något här så betyder det inte att jag inte tänker på er för det gör jag jämt !!!! Jag blir så glad när jag läser allt vad ni har för er där i Sundsvall. Det känns som ni är så himla glada och lättade och nu har börjat att leva ett mer normalt liv igen. Sen förstår väl jag att tankarna ändå finns hos Tille hela tiden, och att det kommer en dunst av tomhet mellan varven. Men jag förstår lättnaden ni känner efter allt som både ni och Tille har gått igenom. Måste bara fråga vad de senaste uppggiterna om pengarna till fonden har gett ?? Hoppas du blir fin i håret idag!!! Du jag tror Tille är jätte stolt över dig även om det skulle bli misslyckat och du blev grönhårig. Det kanske vore något förresten som en symbol för våren !!! Ta hand om er och jag tänker jätte mycket på er och kommer definitivt att göra det i morgon när ni ska ta farväl av Tilleman!!!! Många många kramar Desse

• Destroijer

Tittar in och säger hej
    Många kramar

• Teskedsmamman

Här är en som inte har kunnat vara inne så mycket, sonen blev sjuk på påskafton och på måndagen blev jag sjuk...

Så frissan hade inte varit fel här heller Just nu ser jag ut som en risbuske i håret och luktar mest välling, ersättning och *sniff sniff* det finns nog en svag doft av kräkor också... eller så sitter den i näsan på mig.

Jag hoppas ni har det bra och jag får väl ta och avsätta tid när maken komemr hem från jobbet på fredag och läsa ikapp mig..

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • Toblerone

Klatermaja: Vart kan jag hitta till tråden "photoshoppa Tille"?