• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Cicci0305

Hej på er igen! Har inte kunnat vara inne på ett tag. Datorn ville inte riktigt, men nu är det ordnat. Var inne och kollade på korten på Tille och såg att du hade lagt ut några nya. Så fin han är på dem, Tilleman.

Jag hoppas att ni mår så bra ni kan. Trots att jag inte varit inne här så finns ni med i mina tankar mest hela tiden.

kram Cicci

• Nötkaka

Vad roligt Therese med filmsnutten! Låter som ett underbart minne.

Jag har just tänkt att ställa den frågan, om ni har filmat Tille en massa?

Blev du nöjd med frissan? Hur blev det?

Ha en bra eftermiddag.
    kramar

• BEllens mamma

Hej Tille-mannen!

Allt väl uppe hos dig? Jag har hört en del om hur dina föräldrar jobbar för att få till din fina dag Tille, de kämpar verkligen bra! Hoppas att du ser allt från ovan, alla gäster som kommer för din skull, alla fina blommor som står där så vackra så att du ska se dem, bilderna alla kända och okända människor har photshoppat utav dig, kanske sånger som spelas eller sjungs för just dig och allt som hör till en sådan speciell dag. Det är dig de kommer att hylla Tille-killen, dig de kommer att prata om och tänka på hela den dagen och många kommande dagar också!

Hoppas du har haft det bra hittills och att alla änglarna tar hand om dig och leder dig på rätt vägar... jag kan riktigt höra hur ni barn skrattar och tjoar däruppe, det låter som den där visan av Cornelis Wreeswijk i vilken alla barn skrattar i börjar och han sjunger "så länge det finns ungar, då finns det hopp... osv". Har du hört den Tille-prinsen? Det är en sång man blir glad av! Man känner liksom livet i sig som Madicken sa, när man hör alla de barnen!

Ha det så underbart nu Tille, tills vi hörs igen. För vi tar väl en dag, ett ögonblick i sänder vännen?

Dunkramar från Ellens mamma Lotten

Till Therese och Nicklas: Ni visar på beundransvärd och förunderlig styrka och jag vill bara säga att jag tycker att ni är fantastiska! Hoppas att håret blev bra Therese och att ni får en vacker begravning, precis sådan som ni önskar! Jag tänker på er, om och om och om igen! Ni är ena riktiga klippor!

Styrkekramar Lotten

• Toblerone

Hej Therese!
    Har skickat ett meddelande till dig ang. ballongerna. Du kan väl kolla om det kommit fram något... är inte så haj på detta ännu!
    Har varit in på SMHI sida och kollat fredagensväder i Sundsvall...sol hela dagen, det passar väl utmärkt!

• Klatermaja

Även idag har det bubblat fram en dikt för Tille .

PEACE

If you love me, set me free

If you love me, let it be

If you love med, let me know

If you lo me, let me go

/Klatermaja
  • Eija77

Ja undrar ja om Therese sitter och sliter sig i håret nu för att det har blivit grönt eller nått!?
    Närå... jag tror du är jättefin Therese! *kram*

• Pluto123

Hejsan! Här är länken till alla fina bilder alla har gjort med våran allas prins Tille =)
    web.comhem.se/~u09500791/Tillebilder.html

Många kramar/ Johanna

• ÄlskarNoel

Ville bara säga att jag tänker på er (mycket och ofta), hoppas ni får en fin dag imorgon (Tille kommer säkert fixa till strålande sol hela dagen).

Kram från Linda med familj