• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • emlet

Tittar in för att se hur Ni mår passa på att önska hela familjen en härlig dag. Åhh vad härlig att få gå till frissan ha det så skönt Therese.
    Kram

• Pillanstjernberg

Sänder en stärkande tanke till er och en stor kram...

• Firren

Therese: Jag tror han tycker du är den finaste på jorden med eller utan hår! Men det är väl skönt med lite uppiffning!

Tårtgalen mamma till 3, -99, -01 och -05.
  • mollanmus

God MOrgon! Hoppas frisyren blev snygg! Jag är säker på att TIlle kommer tycka det! Ha en bra dag
    kram fia

• Smurflovve

God morgon Therese med familj!
    Hoppas att ni har sovit gott. tänker på er och hoppas att ni mår bra.
    Tille: hoppas du får en rolig dag ännu en gång med dina kompisar. Vi saknar dig här nere!'*kramar*

• Ullis 79

Sänder jättemånga kramar till er, tänker på er!

• Gilga

Låter mysigt med stt besök hos frissan.*L*..skäm bort dig nu Therese

Tille tycker att du är världens finast mamma oavsett hur du ser ut..han skulle aldrig skämmas.
    Tror att lillprinsen har fått tag i en vattenslang där uppe,och busar för fullt.Det har öst ner här,och ser ut att göra det fortsättningsvis..men,bara våra änglar har skoj så.*L*

Ha en jättefin dag hela familjen

Varma kramar//Gunilla

• Moa och Max

God morgon familjen!
    jag har sagt de förut men jag säger de igen, jag är så förundrad över eran styrka ni besitter! Såg att du skulle iväg till frisören idag Therese och jag måste säga att de låter underbart skönt å få sitta där i stolen å få bli ompysslad lite granna! jag skulle verkligen behöva gå å klippa mej då jag ser ut som en bortsläng påskkärring i hövvet!
    Här i Ödeshög regnar de och jag vet inte om de beror på att dom vattnar trädgården där uppe eller om någon har ramlat å slagit knät, blött e de ialla fall.
    I går när jag satt ute i solen å mös kom de en så fin fjäril, den satt sej bara en liten liten bit i från mej och innan Tille kom fram i ljuset tyckte jag att fjärilar va lite läskiga. Nu satt jag med stora ögon och tittade på vingarna, benen, kroppen och spröna! Så otroligt fin fjäril, så jag bestämde mej för å fixa en liten vrå på tomten med blommor som fjärilar älskar. Då kan jag sitta där och bara njuta utav dessa underbart vackra djur!

• Amazona

Godmorgon Therese med familj! Vad skönt att kunna gå till frissan, du behöver rå om dig själv lite!

Tänker på er som vanligt. Kramisar Ullis med lilla Mio

• EmsanPemsan

Godmorgon Therese med familj.. hoppas natten vart lugn för er och att ni sovit gott..
    Tänker så oerhört mycket på er och igår när jag körde hem från jobbet kom mina tankar på lille Tille han har berört så många!!
    Hoppas du har det bra där du är Tille och att du leker massor med dina kompisar..

Massor av kramar