• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Fröken Stålhand

Kikar in och kollar läget! Härligt att gå till frissan men jag tror att Tille är stolt över dig även om du skulle se ut som ett fågelbo i huvudet! Njut av ompysslingen, jag kikar in igen senare!

Tille, jag vet att du ser din familj fån ovan molnen och visst ordnar mamma fint till ditt minne... Tänker på dig lillvännen!

• majamia1

Hej
    Ville bara titta förbi och se hur ni har det. Jag hoppas att det är ok och att Tille har det bra på sin stjärna.
    Tänker på er och hoppas att ni får en bra dag
    Kram Marie
    ♥♥♥♥♥♥

• Happy me
    Hej!
    Kikade in i dagboken och jag tycker det är så skönt att se Therese hur du går vidare i livet. Frissan minsann - tänker du har svart o lila igen eller? Hm, låter vågat men om du säger att det blev bra sist så kan jag väl tro på det då!

Läste något inlägg i går om att det börjar kännas lättare att tänka på Tille som död nu. Håller med om det. Hans öde var sorgligt men hans liv var en fin tid och allt han hann uträtta är något vi andra strävar efter i en evighet kan tyckas.

Hoppas du får en skön dag med besök hos frissan och att du blir nöjd med diktsamlingens utskrift. KRAM till hela familjen!
  • LOTTA N

God morgon på er. Så härligt att få komma till frissan och bara bli lite ompysslad...det kommer att göra dej gott. Ska själv beställa tid idag. Hoppas dagen blir bra för er, kikar in lite senare och ser hur ni har det. Kramar, tänker på er alltid.

• IR 72

Hei Therese med familje.

Det er en stund siden jeg har skrevet her nå, men tenker fortsatt masse på dere alle.

Jeg var inne på en svensk nettside og fikk laget en stjerne for lille Tille som jeg døpte for Fjærilspojken Tille.

Har også vært inne og tittet på bildegalleriet mye fint.

Dere er en så utrolig fin familie som fortjener det beste her i verden.Og Tille sitter nå oppe hos englene og titter stolt ned på dere.

Håper dere fortsatt får en fin dag.

Mange klemmer til dere alle.

• hillson

Godmorgon...

skönt att få komma till frissan..Usch vilket väder det var idag,hoppas vädret är bättre i sundsvall för här regnar det och är grått...

• hillson

Godmorgon...

skönt att få komma till frissan..Usch vilket väder det var idag,hoppas vädret är bättre i sundsvall för här regnar det och är grått...

• 74Alfons

Hello vännerna!
    Therese det låter som en toppenidé att göra en dokumentärfilm. Jag vet att ni inte har bestämt er om det ännu men ni har vårat fulla stöd. Ni kan ju alltid få råd och tips från oss. :)
    Jag måste bara få berätta att jag de senaste dagarna fått en lyckokänsla lite då och då och det har jag er att tacka för. Jag blir nämligen så lycklig över att ha fått följa er och läsa alla andra kloka människors inlägg. Ha en jätteskön dag.
    Ooops!Nu kissade Linnéa i mitt knä. Får skylla mig själv när jag sätter henne hos mig utan blöja. Lilla kisslisa.
    skriver mer sedan. Henriette

• MuminMy

Godmorgon!

Jag är säker på att Tille älskar sin mamma hur hon än ser ut, men det är ju alltid skönt att känna sig fräsch!

Det låter som om det kommer att bli en mycket fin minnesstund och jag är så imponerad över att ni tänker så på alla andra... Ni är sannerligen människor med mycket stora hjärtan!

*kram*

/my med familj

En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor. /Franciskus