• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Hemgårn

Tille, nu är vi hemma från Åmål. Det har varit kul. Olle har lekt och lekt, men det är över nu! Bistra verkligheten råder ;)

Nu ska vi packa upp så jag får återkomma med ditt äventyr!

Kram!

• AnnaCarina

Therse,

jag ville skicka extra mycket styrkekramar till er alla inför morgondagen.

Tille- du underbara ängla gosse
    Till jorden du kom med ömtåligt skal, likt en fjäril.
    Så mycket du kämpade så mycket du gav, mer än någon kan förstå.
    Med dina ögon så blå och dina fingrar så små, du mig berörde som få. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.

kram
    Anna med familj

• Hemma hos oss

Skickar styrkekramar! Ska tända mina barns dopljus imorgon för er lille gosse. Han finns ständigt i mina tankar.

• Ulrika mamma till 4

Hej,vännen!
    Hoppas,det blev en tjusig frisyr.Allt klär en skönhet!
    Var och köpte en hjärtformad ballong idag.Den ska jag skicka
    upp till lilla änglabarnet Tille imorgon.Tänkte ha min egen
    lilla stund imorgon,med ljus ,tusen tankar och en bild på
    Tille.
    I hjärtat är vi alla med Er.
    KRAMAR

• Ea30

jag gråter inte längre när jag tänker på tille utan jag ler...ler för att jag fick förmånen att"lära känna" en sån underbar liten person...som har satt så starka avtryck i många personers hjärtan...
    mina varmaste tankar går till er hela familjen imorgon...

Ea

• Eija77

Jag säger som de föregående talarna... hoppas verkligen att allt går bra imorgon och att det blir en fin stund för familjen, nära och kära... och för Tille såklart!
    Varmaste kramar

• Jagoda

Hej Therese, nickals med familj

JAg hoppas att ni får en jättefin ceremoni imorgon.
    Det är svårt att säga hej då till ngn som man älskar så mycket, men nu vet Ni att han ha det bättre.

Jag funderat mycket på vilken liten -stor människa Tille var. Hur mycket hade han uppnåt på så kort tid. Att han berörde så många och att hans liv tröttsa att vara så kort har påverkat så många.

Men en sak skulle jag betona att hans verk är så stor tack VARE ER!!! Därför att NI VILL DELA SIN SORG MED ANDRA fick Tilles liv FÅ SÅ STOR BETYDELSE.
    Det var modigt och väldigt oegoistisk, satt ni vill dela med de mest svåra känslor.

Tack vare Er kommer Tille alltid leva i våra hjärtar

tusen krammar
    J

• Therese6699

Goddag: Det har varit lite mycket idag. Förberedelser inför morgondagen och lite intervjuer. Håret blev helt okey.. jag är rätt snygg mörkhårig faktiskt *kråmar mig framför spegeln*

JennyMathsson: Skillnaden är den att den boken som är dyrare har jag gjort på www.gordinegenbok.se. Det är en site där man får ladda ned bilder och skriva egen text och så får man köpa en bok. Den var egetligen för oss privat. Men innan det blev sånt jätteståhej så var det några som frågade om dom kunde få köpa boken och då beställde jag liksom lite flera. När sedan fler ville köpa den så fick "Gör din egen bok" hjälpa till. Men den där boken innehåller inget om han sjukdom eller något sånt utan bara roliga minnen och händelser ifrån hans liv.

Den andra boken kommer att ges ut av ett riktigt bokförlag och den kommer komma ut i bokhandeln. Den innehåller dagboksanteckningarna och saker jag skrev innan jag började med dagboken. + bilder på Tille förstås. Och när jag skriver EB föreningen så menar jag förstås Tille fonden. Den enda pengarna som inte går direkt till Tilles fond är pinsen. Dom går till själva föreningen direkt.

Det har kommit in ca 300 000 kronor till fonden. Så det är jättebra och då har inte aftonbladets pengar kommit in än.

Nu ska jag faktiskt gå och starta grillen för vi ska grilla för första gången i år.

STora kramar till alla.
    Förreste, vi kommer ha ballonger på begravningscermonin för det har Toblerone fixat : )

Therese

• Julia2006Mollie2011

Kikar in och vinkar till er idag! Hoppas du blev nöjd med håret idag Therese Imorgon tänder jag ett ljus för lille Tille. Såg annoserna idag från ST igår... Väldigt fina!!
    Ha en fortsatt bra dag! Kram från Skåne