• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Filles Mamma

Hej på er igen!

Vad kul Therese att du blev nöjd med håret. Det blev säkert jättesnyggt!
    Tack för att du svarade ang, böckerna.

Jag önskar er en fin dag imorgon och jag ska tänka på er extra mycket. Ballonger...åh vad kul för lilla Tille, då blir han nog glad! De flesta barn brukar ju älska ballonger :)

Så, nu har jag även beställt en fjärils pins. Spännande...den ska jag nog ha på barnvagnen, så att många kan se den vackra fjärilen och tänka på lilla Tilleman!!

Nu ska vi ta och laga lite mat. Tittar in till er lite senare igen.
    Många styrkekramar till hela den goa familjen!

-Lilla Tilleman, hoppas du har hittat på mycket bus idag! :)

• Hemgårn

Tille, du ska få ballonger till din avskedsceremoni! Det gör mig glad för alla pojkar älskar ballonger. Det hör till en gosses lilla liv. Om du frågar tanten i stugan så har hon säkert en ballong eller två i nån låda. Hon blåser nog gärna upp dem åt dig och sedan fäster hon nog också ett snöre i varje ballong så att du kan springa omkring med dem i full fart runt stugan. Jag känner på mig att det är så.

kram, Magnus

lfl.mine.nu/tille

• Lindous

Hej...

Tänker på er o lille Tille... jag hoppas att morgondagen blir ljus och vacker för er... ni finns i mitt hjärta nu och för alltid!!!
    Jag väntar på min Tillebok... ska ha den framme o minnas han alltid....
    Massa Varma Kramar från Linda m/familj

• Elin 75

Hoppas att det blir en fin ceremoni imorgon, vi kommer att tänka på er!

• Moa och Max

jag vill önska er en god natt och några ord för er imorgon.
    De kommer å bli sorgligt och tungt, minnena kommer åter och saknaden över att inte få ha lille Tille hos er blir mer påtaglig. Glöm dock aldrig att han var så älskad under tiden han fanns hos er! De finns inga ord här i världen som kan lindra eran sorg just nu men han har inte ont längre, han behöver inte lida längre. Han kan äta när han vill utan att de gör ont, han kan springa,hoppa,skutta som han vill och som han aldrig fick chansen å göra här på jorden!
    Solen kommer lysa på er i morgon och alla vi här på fl kommer å hålla en varm tanke på er och på minnet utav eran underbara son!
    Ingen kan ersätta Tille men kärleken tar inte slut för det och de har ni bevisat hundra gånger om! Kärleken tar inte slut bara för att en underbar karamell försvinner! Styrka och kärlek har ni så mycke utav att de känns ända upp till månen å tillbaka. Tille känner er kärlek än och han kommer aldrig att sluta å hålla koll på er här nere på jorden.

• LOTTA N

Hej på er. Så mysigt det låter att grilla... Ursäkta en kanske dum fråga/undran men har snön försvunnit från Sundsvall?I och för sig så ligger Sundsvall ju inte såå långt norr upp, men med tanke på att vi här nere i Halmstad hade snö fram till bara för några veckor sedan så undrar man om våren och barmarken kommit upp till er än...

Hoppas att ni får sol på Tille lilles begravningscermoni i morgon, det gör så ont att tänka på att ni ska behöva gå igenom detta. Ingen ska behöva gå igenom det som ni har fått gå igenom. Kommer i vart fall att tända ett ljus för Tille och er i morgon och ni kommer att finnas i mina tankar som vanligt...

Skickar extra många styrkekramar till er i morgon och hoppas på att det kommer att gå bra i morgon, vilket jag tror att det kommer att göra. Kikar in lite senare och säger gonatt.

• Anna1111

Mitt när jag känner att morgondagen närmar sig och jag ondare och ondare i magen och tårarna liksom trycker bakom ögonen igen... så ler man med hela ansiktet igen... och hela tiden när man känner att nu brister det och jag vill fall ut i gråt så kommer Therese med något inlägg så man kan bara inte sluta le... Jag ska verkligen gå ut imorgon och kika efter ballongerna... (bor ju i Sundsvall):o) Jättefin idé! Ni är föör otroliga!
    Men jag kommer nog fälla några tårar till slut ändå...Tillevännen men då är det bara att gå in här igen så blir man glad igen!
    Hoppas innerligt att allt känns bra imorgon... jag vet att det kommer bli världens finaste ceremoni.
    Många många kramar till hela familjen

• isaacsmams

Vill bara kika in en sista gång för ikväll, sambon kommer occupera datorn så det blir inget mer för mig ikväll.

Lycka till i morgon och hoppas ändå att solens strålar når fram och värmer er lite när ni tar farväl av Tille.

Kul att du blev snygg i håret också

Kommer att tänka på er MASSOR.

Miljoner kramar till er från Helena i Bollnäs

• myzan00

Jag tänker på er och önskar er en fin dag imorgon! Många många kramar till er

• Anna1111

Lotta N
    Jag kan ju svara för Therese6699 då hon inte är inloggad.
    Snön är kvar, men det finns lite fläckar med "fint" gräs...
    Solen har varit framme för det mesta idag och det är rätt milt väder och nu är det blå himmel... ivarje fall där jag sitter och tittar ut genom fönstret, just nu sitter jag på jobbet, mitt i stan... håller mig kvar här vid datorn trots att jag slutar 15,30... :o) Pluggar lite också i o f s, får lite arbetsro här än hemma då mina busfrön klänger som små apor på mig... :O)
    Tille du lyser väl med dina vackra blå imorgon också... kram kram