• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • celwil

Hej

Vill också säga att jag tänker på Er och jag kommer göra det mycket imorgon också. Jag tror det kommer bli en fin ceremoni och så härligt med ballonger.

Hoppas grillningen var god - blev ju ganska sugen själv måste jag säga.

Sköt om Er.

Varma hälsningar Cecilia

• Mymlann

Hej familjen och alla i tråden

Vilken mysig idé med ballongerna !
    Tille och hans vänner kommer att bli så glada när himlen fylls av vackra färger

Hoppas ni får en fin begravning

Kram M

♥ Mymlann
  • Bowmore

Vilken underbar ide med ballonger. Kommer bli så vackert. Tänk vad glad Tille och hans kompisar kommer bli.

Hoppas det blir riktigt fint imorgon. Ska tänka extra mycket på er. Hoppas solen skiner på er. Tror att Tille ser till att det blir massa sol.

Kramar till er

• HeWe

Hej Therese-vännen!
    jahaadu gumman, har inte Tillemann hunnit göra sig ett STORT NAMN i Nangijala....

jaa, då heter ja då Tarzan...

givetvis, har han det...

han kommer att se till så ni får en skymt av hans Strålar, å fastän de skulle regna, så finns han ju där me, Tillemann är överallt. I luften...I vattnet, I Solens Strålar...Ja, ÖVERALLT...
    Mys å ha så fint me nära vänner, imorgon är en annan dag...er å Älskade Lille-Tilles Dag.
    Mjukizkramiz till kära familjen, Slängpuzzizar till älskade Lille-Tillemann.

Ikväll hjälper den runda lilla gubben till att putsa upp Tillemanns fina kläder, de som älskade Storebror TigerLiam fått välja, alldeles själv. Han kommer att vara Sååååå fin för er, hans underbara familj.
    Ha en lugn å fin kväll. tänker på er.... er vän...Tillevännen Helén.

• Kickelina

Hej Therese!
    Jag tänker på er och Tille väldigt mycket extra imorgon.

Kan inte ens komma i närheten av att föreställa sig hur det är att mista sitt barn,tycker ni är så lugna och starka i erat svåra.Och att sen försöka begrava sin ögonsten som man älskar över allt annat... sänder iväg ett gäng med styrkekramar.
    Krama om varandra,hårt, men stillsamt...och njut av att Tille valde er som familj-kärlekens familj!

Tille , jag vet nog att du försöker se till att det blir solsken på mammas nya frissa imorgon så den skiner rejält, eller kanske hittar du på ett bus-streck och ser till att Aprilvädret spelar oss ännu ett spratt...nähä inte det, jag trodde väl inte det heller, tack för det, det ska bli skönt med sol i morgon.

Psstt: -Tille förresten, det ryktas att en hel hög med färgglada ballonger är på väg åt ditt håll, håll koll...scchhh

Kramelikram
    -Kicki, mamma till 5 i Norrköping-

• Anne M

Här om dagen så såg min dotter (2 år & 10 månader) skivomslaget med bild på Tille på framsidan, på den skiva min make S N A F U skickat till Therese och Niklas, och hon sa då "pojke mår inge bra, han är i himlen med faster Carina. Så liten och försår så mycket...

Kul att du blev nöjd med din nya frisyr Therese.

Imorgon kommer ni att finnas i mina tankar hela dagen. Jag ska tända ljus och släppa ballonger från vår balkong till Tilles ära (har inga vita, så ljusblåa får det bli).

Sov gott!

Kyss

Lev inte i det förgångna, lev för stunden, det förflutna går ändå inte att få ogjort.
  • loppan1

Hej
    Stor kram inför helgen sänder jag er
    KRAM

• Kathrine

Therese och Nicklas

Jag vill bara säga att mina tankar kommer att vara extra mycket hos er imorgon. Hoppas cermonin blir vacker, jag tycker att idén med ballonger är underbar. Tille kommer att fånga upp den finaste av alla.

Jag sänder styrkekramar till er. Vi är väldigt väldigt många som följt med er livsöde här över nätet och jag vet att många tårar kommer att fällas imorgon när tankarna går till Tille och hans underbara familj

Kramar från mig

• IrmelinFraNorge

Hej dere beste av de gode.

Flott at du ble fornøyd hos frisøren.
    Alltid kjekt å grille med venner. Håper dere koser dere.
    Ballonger til Tille. Fantastisk god ide. (Takker Toblerone masse)
    Dagen i morgen blir nok flott. Om man kan kalle en sånn begivenhet flott.. Det jeg mener er at sermonien blir flott. Trist, sørgelig og kjempeflott. En verdig avsluttning for en Stor Liten Kille. Den vakreste av de vakre.
    Det er ikke ofte at ett enkelt individ klarer å stjele så mange hjerter. Men Tille fant veien inn i tusenvis av hjerter. Der skal vi minnes den gode, runde, leende, blåøyede prinsen.
    Tille - helten i folkets hjerter. Sånn skal jeg huske deg. Og i morgen får du ett eget tre i min hage. Det skal jeg plante på en fin plass og tenke på deg hver gang jeg ser på det.

Tille - i mitt hjerte for all tid.

Therese, kan man spørre når sermonien starter i morgen?
    Vil gjerne tenne lys for dere da. Så kan vi være med dere i våre tanker.

Og du, om ditt hår hadde blitt rosa med grønne striper ville du fremdeles vært den vakreste....

Kram til dere alle. Og en spesiell kram til Liam og Dea på denne vanskelige dagen.

Irmelin og Raymond med familie.

• Kollsmitt

Vilken gullig idé med ballonger Då blir nog Tille glad!
    Hoppas att morgondagen blir riktigt fin. Ska tänka på er ännu mer i morgon. Solen ska skina i morgon har jag hört!

Sov gott hela Tillefamiljen och lycka till med grillningen (lite avis)!

Natti natti Tille lille....

Kram /Riika