• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • n k
    Hej familjen!

Terese ,det är så underbart att läsa din dagbok.
    Du är fin i håret & det verkar som om du ler Glad . Du är så beundransvärd!
    Du har så många människor omkring dig som stöttar dig & utstrålar kärlek, det är nog precis vad du behöver.

Nicklas, jag hoppas av hela mitt hjärta att ni får en solig dag i morgon.
    Tille sitter nog på sitt moln & tittar ner på er, med ett leende Glad .
    Tille har fått så många människor att öppna sig & känna kärlek & värme. En gåva som få besitter. Min tro är att den är ärvd, från dig. 

Tilleman, min kämpe!
    Jag hoppas att det inte var du som bad vädergudarna att snöa ner oss Flört...... Vi väntar med förväntan på våren. Vi vill ha solen i vårt ansikte. Lägg in ett önskemål om sol, speciellt till i morgon....
    Vad har du gjort idag då? Låt mig gissa.... äventyrat med Magnus!! Har du fått åka tåg? Ridit? eller kanske badat? 
    Hälsa Astrid att hon ska berätta om Bröderna Lejonhjärta, det är en av mina favoriter.....
    Sov gott!
    (Vart ses vi inatt? I drömmarna........ Jag vet, på en äng, full med blåklockor.)
    På återseende, min kämpe!

Tänker på er!
    Kramar om er!

Nanna & Irma

"...du är himlen runt hörnet för mig.......
  • n k

Kommer också att släppa ballonger... ljusblå! Hoppas att du ser dom, Tille!!!!!!!

• Gustav2005

Puh, vissa dagar blir bara körigare och rörigare än andra. Men nu har jag landat och kan sätta mig här och läsa alla vackra inlägg. Och så vill jag önskar er en vacker dag imorgon. Skickar all styrka jag bara kan både nu och så ska jag göra så gott jag kan imorgon. Det verkar som om Tilles minnesstund kommer att bli jättefin med nära o kära, vackert väder och som pricken över i - ett jättestort ballongkalas. Det kommer nog Tille och hans polare att gilla. Ha det bra det bara går imorgon och tänk på alla som sitter runt om i landet och önskar er allt gott framöver och som tänker på er och Tille i en av alla era tunga stunder.

Många kramar och tankar!
    Karin (o Gustav förstås)

• GbgMike

Hej !!!
    Hoppas att ni får en fin ceremoni imorgon. Låter fint med lite ballonger till lille Tille som han kan fånga däruppe.
    Ni kommer att finnas i våra tankar imorgon.
    Och för dig Tille så tänder vi ett ljus.

Kramar Mika, Jenny och lille Isac

• p079ang

Hej hela familjen!

Tänker på er dagligen och försöker att hinna med att läsa allt fint som sägs om er och om Tille. Kommer att tänka på er extra mycket under helgen och hoppas att allt blir så fint som ni har tänkt er.

Många styrkekramar / Anna

• Filipen

Vill bara säga...

...God natt...

och önska er en fin dag i morgon.

Tille kommer att titta ner från sitt mysiga, mjuka molm och skicka mys-pussar till er hela dagen.

Han kommer bli jättenöjd med alla ballonger som han och hans änglakompisar får försöka fånga.
    Han är ju helt klart en poppis-kille där i himmelen, för alla som tittar in i de där fina blå ögonen bara smälter. Det vet jag för jag smälte bara av att se dem på bild, tänk då hur de är i verkligheten...:)

Sov så gott, ni har en stor dag i morgon.

Kramisar
    Mia

• BEllens mamma

Vi tar den igen va' Tille, dikten som vi låtsas att du nu läser för din mamma och pappa och för alla som älskar dig:

"Den dagen jag går, för att ej vända åter,
    jag vill att ni minns mig precis som jag var.
    Det blir bara värre, mina kära om ni gråter,
    ty ingen kan ändra det öde vi har.

Den dagen ni står där och kanske mig saknar,
    jag vill att ni lever och livslusten har.
    Mina älskade kära, jag vill att ni vaknar,
    och lever de dagar, den tid ni har kvar!"

Tille, se nu till att du, precis som mamma Therese skrev, styr lite över Norrlandsvädret i morgon. Om du släpper en och annan tår så må det vara hänt, då vet vi ju att du finns. Om solen skiner, ja då vet vi också... för du är säkert den gladaste kille som finns just nu och lyser säkerligen som en sol där du bor!

Dunkramar till dig Tille-prinsen och så tar vi en dag, ett ögonblick i sänder och så skickar vi lite styrka till din mor och far som har en tung dag framför sig i morgon att genomleva då de saknar dig enormt och önskar att du hade varit här nere hos dem istället... Men du Tille, få småkillar har berört världen som du, det får vi aldrig glömmar!

Puss i pannan och lite snusningar från mig: Ellens mamma Lotten du vet!

• Karkki67

Hej i kvällen! Hoppas att er morgondag blir fin och ljus. Er prins Tille kommer att titta ner på sin mamma och pappa från ängla himlen och vara glad och frisk efter en lång dag med bus och stoj med sina ängla bebis vänner! Styrke kramar till er Therese och Nicklas mina tankar kommer att vara med er imorgon!!! Carina.

• Jissa

Hej!

Vad underbart att ni har fått en filmsnutt med lille Tille. Förstår att den betyder mycket!

Kul att håret blev bra också - lustigt det där med att man ibland kan byta den hårfärg man alltid haft och att det nya känns som att "det här är jag".

Imorgon är en stor och antagligen tung dag för er. Jag kommer tänka på er. Det kommer nog bli jättevackert, det är jag övertygad om. Lilleman Tille kommer sitta uppe på ett moln och kika ner. Det vill jag gärna tro i alla fall.

Varma kramar från Jissa

• Hemgårn

Therese med familj: Jag önskar er en vacker dag imorgon. Tille kommer nog sitta vid regnbågens slut och kika ner på er igenom spegeln där. Det tror jag nog.

kramar, Magnus