• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Believe In Faith

Therese,
    va glad jag blev att jag hittade den här nya tråden...letade å letade efter den andra.
    Vill bara sända lite varma hälsningar till Tille och resten av er familj...vi tänker på er!

Många kramar Tessan.

*Våra tankar går till Tille*

• Therese6699

Nu ska jag ta en välbehövlig paus ifrån tråden och gästboken. Återkommer senare ikväll eller imorgon.

• answ73

Therese: Det gör du alldeles rätt i.
    Pausa och passa på och var tillsammans med familjen. Ta hand om er! Hoppas ni får en lugn och skön kväll.

En massa tankar och värmande kramar
    Anne

• Jesper060130

Har tittat på bilderna ni gjort... Man går in för att läsa om hur det går för Tille flera gånger om dagen. Stackars liten.

Men vilken stark familj.
    De säger ju att speciella barn väljer speciella föräldrar, det måste verkligen stämma i det här fallet.

Vad fint alla har jobbat med att göra bilderna, de var helt underbara, skulle tro att de kommer att betyda mycket för Tilles familj.

Usch tårarana vill inte sluta rinna...

• rebeckaa

Therese jag vet inte vilken text-tv han hitta det på, men ska se om det står kvar för det var igår han läste det tror jag. Ni får ha en bra så bra kväll det går att ha, tänker på er.

• blunda

Läste om er i Dagen precis, har inga ord men tänker på er och lille Tille!

varm kram!

• månfare

Tänker på er och en extra varm tanke till Tillehjälten.

• Temugg

Jag läste en notis om Mike på Kanal5 och det är Aftonbladet som har hand om deras text-TV... Idag var den borta skall tilläggas.

Therese jag frågade alldeles innan Aftonbladet gjorde Tille till ett världsnamn(!) om ni hade nån kontakt med den nya familjen som också drabbats av EB (tror det också var Herlitz) och om du vet hur de har det? Vet inte om du inte ville svara då men som sagt sen kom anstormningen Nu verkar det vara lite lugnare så om du inte såg min fråga förut så tror jag att du sett den nu och respekterar därför om du inte vill svara!

Hoppas ni får en skön kväll och lugn natt!

• Wagram

Therese, tack for svaret pa min fraga ang. sondmatning. Jag hoppas att du forstod att det inte var en kritik mot de val ni gjort. Jag hade gjort likadant!

• Bowmore

Hoppas ni får en härlig kväll tillsammans.

Är säker på att Tille känner eran närhet även om han sover. Hoppas Liam hade en bra födelsedag igår. Inte varje år så många vet att det är ens födelsedag.

Vart hade ni tänkt åka på semester? Såg att ni funderade på Thailand.

Var på turistmässan i gbg för nån vecka sen. Och jag kan varmt rekomendera Västindien. Vilka härliga platser det finns där. Hade man råd skulle man åka till varje ö.

Kram till hela familjen

Svar på tråden Tilles tråd