• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Who am I

Hur långt gången är hans sjukdom? Kanske okänsligt att fråga och du behöver inte svara.

• melvinsmammaanna

Blir Tille snod matad?

• Mammatill2

Hittade en söt lite sak i stan till Tille. Hoppas den kommer till er på posten i morgon. Kram

• EMO 979

Therese: det var inte meningen att jag ville snuva dig på ditt svar,,,bara blev att jag svarade klatermaja eftersom jag visste vilken form det var efter din artikel igår i AB...förlåt mig om det kändes dumt för dig

• illern i mitt liv

Jag satt oxå och undrade vilken form av dem han hade men skönt att du orkade skriva vilken det var Therese "Junktional",
    Hur är det annars med Tille nu?
    många kramar

• Klatermaja

melvinsmamma: Nej han blir inte det för han har sår invärtes med.

/Klatermaja
  • neeke72

TÄNKER MYCKET PÅ ER..
    Hoppas lilla TILLE stannar kvar ett tag till..
    Hur e det med dom andra barnen??

Kramar från oss..

• Klatermaja

melvinsmammaanna: Vad jag förstått så äter han ersättning. Men det är så lite han orkar äta och idag har det bara varit vatten för det har han tydligen varit lite piggare på.

/Klatermaja
  • 0210

Therese!
    Dum fråga kanske, men känns det inte som om du tar av Tilles tid när du sitter vid datorn ? Inte för att jag vill att du ska sluta, men för din och Tilles tid tillsammans även om han sover. kram stina

Svar på tråden Tilles tråd