• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • solrosen74

Godmorron har just vaknat av min morronpigga Albin (10månader). Solen skiner och värmer mig när jag sitter här och skriver.Jag hoppas att den kommer att lysa på er också hela dagen.
    Känns som att ni har gjort denna minnesstund till något ljust och vackert som blir ett minne att bära i hjärtat.Kommer att tänka på er denna dag som alla andra men givetvis extra idag då ni säger på återseende till er underbara lilla Tille.
    Ta hand om varandra, krama varandra.
    Många kramar till er alla men extra många till Liam och Dea.

Tille lille vilka äventyr du och Hemgårn har, måste vara jättekul.kram Åsa

• dexterswife

Mina tankar finns med er idag...
    Kramar

• mh1

Therese och Nicklas, vill önska er en fin dag. Här i Jönköping skiner solen, hoppas den gör det hos er oxå.
    Tänker på er lite extra idag.

Kramar med sol.
    /Malin

• KatastrofKatt

en varsam kram till familjen.
    även mina tankar vandrar till er idag.

fjäril, idag innehåller min snusning all kraft jag äger.
    för också fjärilar behöver styrka en dag som denna.

ta hand om er.

• Zwea

Här skiner solen, hoppas den gör det hos er med idag. Mina tankar är med er idag och hos Tille lille, han är enormt saknad. Vilken fin idé med ballongerna, det skrattar nog Tille gott åt när de kommer seglande till han och alla änglabarnen. 

Stora kramar från Åsa med familj

• Mary Poppins

Hej Therese med familj!

Hoppas att ni får en fin dag idag och att allt går bra!
    Tänker på er och Tille jättemycket.

Kramar Jenny

• Gustav2005

Hej!

Solen skiner så vackert här i Karlstad och jag hoppas detsamma gäller hos er. Skickar över ett leende och en hoper med styrkekramar. Ha en fin dag och med vackra tårar. Kan inte lyckas formulera vad jag känner för er en dag som denna, men ni ska veta att jag tänker på er i alla fall.

Kramar
    Karin (o Gustav som nu ska få frukost)

• loppan1

Hej
    Hoppas att dagen blir som ni vill och att ni får ett fint minne att bära med er
    Kram

• Ricky

Godmorron, hoppas dagen blir solig, tänker på er och lilla Tille. Tänder ett ljus för honom, idenna stund.
    Lycka till. Kramar Ricky med familj

• Sessa82

Här är himlen lika blå som Tilles underbara, jag hoppas himlen är lika blå i Sundsvall denna dag...

Kommer tänka på er hela denna dag... det gör jag förståss alltid men tänker på er extra mycket denna dag...

Kommer släppa lite ballonger jag med... men det blir på eftermiddagen...

Många kramar till er!!

/// Veronica