• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Visslan

*Tille liten... hör du mig nu.. jag viskar hemlisar igen.. *
    Du får sova gott nu i natt på ditt moln.. din ängel breder sina vingar över dig som ett varmt underbart täcke.. och så snutten såklart.. den ligger på plats .. så mjuk och go mot kinden..
    Oj ojoj liten vad jag saknar dig.. i kväll gråter ögat mitt igen..
    Men jag har varit ute och vinkat till dig som vanligt.. såg du det? Hoppas det..
    Nu ska jag krypa ner till min Lilla Elin.. Hon är sjuk förstår du och vi vet inte vad som fattas henne.. men du Tille Gos kan inte du hjälpa mig att vaka över henne..
    Sov nu gott liten ..sov nu gott.. och fånga nu en vacker ballong i morgon..
    Kramen från Malin

• Jesper73

Tittar förbi för att säga go natt. Tille kommer med all säkerhet finnas i mina tankar flera gånger under morgondagen, särskilt vid tiden för ceremonin och när jag skall byta tåg till buss i Sundsvall imorgon kl 16.05 för att resa vidare till Umeå. Jag hoppas ni får en fin morgondag.

/Jesper

• niederkk

Tänker på er imorgon.
    God natt!
    Kristina

• Trossens mamma

Sov Gott....

*Stolt mamma och Ålänning*
  • helena20

Hej Tillemannen!
    Vad fin du var på de nya bilderna din mamma lagt in,såg ut som en riktig liten cooling i kepsen... =)
    Imorgon är det din dag, då är det nog många många som kommer tänka lite extra på dej, mer än vi redan gör. Det kommer bli så fint.
    Hoppas du har det bra däruppe bland molnen o att du o Abbe, min gamla fyrbenta vän, har hittat varandra o kan komma farandes fram i full galopp. Går det för fort så håll hårt i manen.
    Många kramar till dej lillskrutten// Helena o Albin

• Temugg

Hoppas ni får en fin dag i morgon. Jag vet att det känns lätt i hjärtat på er för ni vet att Tille inte lider längre, men tror ändå att det kommer att kännas en hel del i morgon. Jag vet också att ni kommer att få en mycket fin stund tillsammans för ni är en så fantastisk familj med otroligt mycket kärlek och gemenskap som kommer att ge hela dagen och begravningsstunden ett lugn och ljus att komma ihåg framöver. Kramar till er allihop!

• Bella8

Lycka till inför morgondagen... jag och CharlieBoy ska tänka på er och lille Tille!

Vad märkligt livet är... imorgon så begravs Tille och själva så ska vi ha möte med prästen prick klockan 13.00 inför Charlies dop den 14/5... (detta hanns ju inte med då Charlies Morfar blev svårt sjuk). Som sagt tidigare, livet ja och döden går minsann hand i hand...

Sänder en vacker dikt inför natten och ceremonin imorgon...

Letter to Mom
    by Joy Curnutt
    Mom, please don’t feel guilty
    It was just my time to go.
    I see you are still feeling sad,
    And the tears just seem to flow.We all come to earth for our lifetime,
    And for some it’s not many years
    I don’t want you to keep crying
    You are shedding so many tears.I haven’t really left you
    Even though it may seem so.
    I have just gone to my heavenly home,
    And I’m closer to you than you know.Just believe that when you say my name
    I’m standing next to you,
    I know you long to see me,
    But there’s nothing I can do.But I’ll still send you messages
    And hope you understand,
    That when your time comes to “cross over,”
    I’ll be there to take your hand.

Många varma kramar/
    Bella & Charlie
  • alenka237

Tittar hus er och vil skika tussentalls blommor til Lille Tille och hans föräldrar. Många styrke krammar.

• KatastrofKatt

jag kunde inte hålla mig, utan knåpade ihop min internetuppkoppling. så nu är jag här.

det var molnigt och ruggigt härnere på jorden idag..
    ja, eller åtminstone på min lilla del av den.
    jag trodde jag hade försovit mig.. att våren och sommaren på något sätt hade passerat mig obemärkt förbi och vintern åter var över oss. men jag hoppas att det bara var en tillfällig vädersvacka. jag tror på våren, fjäril. våren är den absolut vackraste av årstider..
    kanske för att man vet att sommaren ännu inte är över.
    för när den väl sätter igång, går det med hisnande fart.
    nog har alla årstider sin charm, men inget får mig att vilja flyga som våren.

hur går det för dig och dina flygturer?
    det finns en hel del att se va..
    en massa skönhet att betrakta.

i morgon glittrar du igen va?
    fladdrar sådär på fjärilars vis.. låter solen reflekteras i dina vingeslag,
    som en hälsning till oss här nere.

snusningar fjäril, alltid och eviga.

• Filles Mamma

Hej på er!

Ni ska veta att jag tänker på er mycket. Och extra mycket kommer det att bli imorgon!
    Hoppas det blir en fin dag med vackert väder!

Jag och barnen kommer också släppa iväg lite ballonger till Tilleman imorgon!!
    Lilla Tille, han kommer bli sååå glad för alla ballonger!!!

Jag ger er många styrkekramar till imorgon
    och ni finns i mitt hjärta hela tiden!

Nu får ni ha en god natt och drömma sött
    Vi "ses" imorgon igen

Mängder med styrkekramar till hela den goa familjen!

-och lilla Tilleman, du ska veta att du har en bit av mitt hjärta! Godnatt nu lilla Tille