• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Cakar

Godmorgon familjen Underbar

Igår var jag och handlade kläder...
    Det var så mycket fjärilar på de små klänningarna, genast tänkte jag på Tille...
    Till slut bestämde jag mig att vi skulle gå till farfars grav och sätta lite blommor.
    Tog mad ett ljus att tända till Tille. Jag vet inte hur andra gör men jag brukar prata med min farfar. Jag talade om att ljuset denna gång var till Tille, en liten hjälte som finns hos de andra änglabarnen.
    Då kom en liten fjäril och satte sig på en grav längre bort. En liten killes grav (han var ca 1,5 år när han dog) Då viste jag att Tille sett mina ljus som jag tänt varje kväll i månader.

Var det kl 13 som cermonin är idag?
    Ska se om jag kan få tag i helium. Men mitt fina fjärils ljus skall jag tända ialla fall.

Ni kommer få en underbar dag. Jobbig men underbar...
    Hela dagen finns ni som vanligt i våra tankar
    Kram Lena @-->--

• Depsin1

vilken vacker dag idag.
    Tille - vi tänker på dig och framförallt på din familj som finns kvar här och som både sörjer och glädjer dig. Ta hand om dem och se till att ni får en fin minnesdag tillsammans!

• Firren
       Godmorgon!
    Flowers
    Här i Uppland lyser solen idag och det är härligt väder! Hoppas att det är likadant hos er.

Jag vill önska er en jättefin dag att bevara varmt om hjärtat! Även om det blir tungt såklart... Men ni har nog styrkan att gråta de tårar som tränger och skratta åt allt det fina som er lilla kille minner er om. Så blir det nog ett fint och underbart farväl för er gosse trots att saknaden är större än något annat!
    Han kommer fånga varenda ballong tror jag. Och bygga sig ett eget ballonghav att studsa bland där ovan!

Så styrkekramar och mina tankar till er idag!

Och en slängpuss till er Tille!
    Blow Kiss

Tårtgalen mamma till 3, -99, -01 och -05.
  • fru bengtsson

Här skiner solen så vackert idag med, men det kändes rätt självklart att den skulle göra det faktiskt - annars skulle det ju bli så svårt för Tille och de andra änglabarnen att se och fånga de vackra ballongerna.

Therese: Jag hoppas allt går bra idag och att det blir en fin stund för er tillsammans. Tille kommer med all säkerhet att finnas med er och skänka er lugn, styrka och kärlek.
    Jag ska ha er i mina tankar idag, och klockan 13 tänder jag ett ljus för Tille och för er.

Med all min kärlek, Angelica

• sula

Hej Familjen!

Våra tankar finns hos er idag.Hoppas att ni får en dag med jätte mycket sol och värme. Tilles blå ögon kommer alltid tindra här hos oss.

Många kramar ifrån skåne.

• magganhm

Godmorgon Therese och familjen...
    Idag är mina tankar hos er, hoppas att Tilles begravningsceremoni blir så ljus och fin som ni vill att den ska bli. Låter jättebra med ballongerna som ska släppas.
    Här i Halmstad skiner solen och jag hoppas att den gör så även hos er,
    tusen tankar och kramar till er alla...

• Adde1

Hej Therese med familj
    Hoppas att ni har sovit gott, skickar soliga hälsningar från Malaysia.
    Har tänkt på Tille hela dagen idag.
    idag så är det Tilles dag, vi alla tänker på honom.

Ber att det blir en stilla och vacker minneshögtid.
    Läste ditt inlägg ang TV program om Tille, det är kanske inte så dumt, då får ju ännu fler vetskap om denna bestialiska sjukdom.
    Å kanske ännu mer pengar strömmar in till EB-fonden.

Ni finns i mina tankar, speciellt idag.
    Det är Tilles dag även hos mig.

ADDE1

• Clown

Godmorgon familjen!
    Här skiner solen för fullt, hoppas den även gör det hos er. Hoppas er dag blir jättefin, tänker på er,
    och på dig Tille såklart!

Stora kramar/ Charlotte Patrik & Simon

• Gilga

Lilla prins Tille..kom ihåg att kolla när ballongerna kommer.;*)..du vill inte missa alla dom fina som mamma,pappa och Liam kommer att skicka upp till dig och dina vänner.

Till familjen..hoppas att ni kan tycka att den här dagen blev till något fint..trots allt..vi alla är med er i tankarna hela dagen..hoppas att ni känner allt stöd och all kärlek från oss alla

Varma kramar//Gunilla