• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Mamma Kaos

Hej Familjen

Skänker er många tankar idag.

Tille
    Ha en skön o fridfull dag med dina ängla vänner

Kramizzar
    Anna

• Nallegos

Hej på er alla i familjen!

Hoppas allt går bra idag,det blir en solig och fin dag.

Skickar många kramar till er alla..

Jag kommer att tänka på er hela dagen.

Hälsa farväl till Tille,han kommer att bli så väl omhändertagen där uppe av alla våra små änglabarn..

• Anne74

Solen skiner och himlen är blå, vilket toppenväder det är här i Sundsvall.

Hoppas att allt går bra idag, kommer att tänka på er hela dagen.

Stora styrkekramar från Anneli med familj

• Snuttan77

God morgon familjen!

Idag är vi många som tänkre på er och lille Tille. Nu ska han äntligen få vila med änglarna, hoppas ni får en fin dag och att ni känner att Tille finns runt er alla.

Tille lille, ha så kul med änglarna! Ser upp mot stjärnorna och vet att du är där uppe och har det bra! Vi ses!

Kramar Anna och Ida

• SandvikenMamma

L2K:
    Tack, då ska det nog kunna komma iväg några ballonger härifrån också!

• mamma åt 2

Godmorgon familjen!

Precis som väntat har Tille redan charmat de som har hand om vädret, och fixat fram strålande solsken från en klarblå himmel! Vem kan väl motstå Tille?

Hemma på altanen brinner ljus i minnesstjärnorna för både lille Tille och hans änglakompis Alex.

Hoppas att begravningen blir så fin som ni planerat, så att denna dag på sitt vis ändå kan bli ett fint minne för er som ett farväl till Tille i sin jordsliga form. Ängla-Tille däremot finns alltid hos oss, så där finns inga farväl!

Tänker på er!

Kramar Agneta

• mamma69

God morgon! hoppas solen skiner hos er, alla mina tankar kommer att finnas hos er hela dagen, en vacker men sorglig dag, det kommer att gå bra, kanske orkar du skriva till oss ikväll så vi får veta att du och din familj är ok.
    Många kramar till er..............

• glömsk

Sol&å himmel vilket väder ...Hoppas att allt går bra idag..

Tänker på er...Vad fint med alla ballonger...Ska ta med mig barnen ut&låta ballonger flyga upp till Tille så han kan få se att det är många som tänker på honom.

Ni är så starka hela"Tille familjen* Underbara...
    Många långa varma kramar Lotten med familj

• Madeleine2

god morgon! hoppas dagen blir som ni tänkt. Tille har fixat fram strålande solsken åt oss alihopa!
    kommer att tänka på er massor idag, fast det gör jag alltid. många kramar från Åland