• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • trissis

Hoppas att dagen går så bra som det är möjligt, förmodligen kommer det att vara väldigt tufft vissa stunder, men också många ljusa, fina minnen som kommer att delas. Ta hand om varandra, vi är många som finns med er i tankarna idag!

Kram Anna

• SandvikenMamma

Jag undrar också; hur får man tag i helium?? Snälla svara, så jag också kan skicka upp ballonger till Tille-man idag!!

Therese:
    Hoppas det går bra idag. Alla tankar till er.

• annelie75

Tänker på Er idag...
    Många varma kramar//Annelie

Tille;Hoppas du har de bra...Många snusningar på pannan din...

Ni finns alla i mitt hjärta....

• andypandy

Alla tankar till Er idag. Hoppas det blir en fin och solig dag. En trots allt ljus dag ! Vi e nog många som har våra tankar hos er just idag. Hälsa farväl och tack till lilla Tille ! Tack för att han fått mig och säkert många fler att uppskatta det vi har mer ! Att fånga dagen och tiden med våra barn !

Hälsn Annie

• Angelica

Godmorgon...

Mina tankar är med er alltid, mer en dag som denna.

Ta hand om varandra!

Kramar Angelica!

• Crush

Hoppas att dagen blir bra. Tänker på er. Kramar från Sandra, Tomas och Joakim

• Nana 24

Idag går alla mina tankar till er! Hoppas att ni har lika fint väder idag som vi har, det är klart att solen lyser på lille Tille och hans familj! Jag kan inte ens i min vildaste fantasi föreställa mig hur det skulle kännas att vara ni idag, som någon sa det måste vara bland det svåraste en förälder måste göra som ni har framför er idag. Är så glad att höra att ni tar det på ett så fint och lugnt sätt, beundrar verkligen er styrka! Jag hoppas och tror att ni får en fin dag, trots allt det sorgliga runt omkring! Ni har planerat det så fint, det blir en massa tårar förståss men konstigt vore det annars.
    Skickar en massa styrkekramar, tror att ni kan behöva det idag!
    Hälsa lille Tille - ljuset som aldrig slocknar att han får sova så gott och vara med mamma och pappa, Liam och nära och kära idag. Jag tror att han kommer att sitta på er axel och ge er styrka.
    Vi glömmer dig aldrig Tille, den starkaste goaste lilla kämpen med de vackraste blå ögon världen har sett!
    *kramar om*

• idnar

Skall tänka på er idag och tänder ett ljus för lille store Tille

Det blir säker en riktigt fin cermoni med ballonger och en sol som skiner från en klarblå himmel. Lika blå som Tilles ögon

Hemgårn

Nu har du gjort det igen, trodde inte jag hade fler tårar kvar. Men tydligen så hade jag det.

Hoppas verkligen du ger ut en bok, med allt du har skrivit till Tille och hans familj.

Många värmande och kärleksfulla kramar från en familj i Småland

• qramiz

Tille
    Älskade lilla kärleks barn , nu är det verkligen dax för dej att fara vidare -släppa mamma och pappa..idag är den din dag bara din...Magnus tåg kommer med en vän till dej, och det kommer att komma flera, och du lilla gossiga pojk kommer att ta väl hand om alla i din gossiga lilla famn,(precis som mamma o pappa gör) det syns i dina vackert glittrande blåa stor ögon...idag så släppte jag ut en blå ballong som bara är till dej Tille, skulle varit röd för det gillade du men hade ingen...tror att det går bra endå- tänk vad många ballonger som kommer till dej idag- blir som
    regnbågens alla färger-och det är ju vackert -eller hur?
    Igår när jag gick och la mej så vet jag inte hur eller var den kom ifrån- men jag hade en "nattfjäril" i sovrummet direkt tänkte jag på dej lilla fjärilspojk..du finns hos oss alla.
    Tycker om dej från marken till himmelen..Qramiz en gossig sån!!

• L2K

God morgon!
    Idag kommer en stor del av mina tankar att gå till er!!!
    Jag ska nog ta mina söner och ta en trevlig promenad i det strålande solskenet till kyrkan för att tända ljus.
    Jag önskar också att vi kunde ha fått tag på heliumballonger så vi kunde ha skickat upp det vi med!

Therese med familj, hoppas ni får en bra dag!!!!
    Vi tänker på er!

Kram
    Linda m barn

Linda, mamma till Sebastian -02 och Oskar -04