• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Solktt

Ville bara säga att jag såg två fjärilar idag ! Tänkte genast på Tille, han flög i den varma sköna solen utan bekymmer och var bara fri. Tänker så mycket på er ! Kram Maria

• corinne7

HeJ familjen!
    Vad skönt att höra att ceremonin gick bra idag,framförallt då du Therese hade en klump i magen först.
    Som så många andra idag ,så tänkte jag särskilt på er och Tille klockan 13.00.
    Vi hade gäster idag fram till nu och jag visste inte hur jag skulle få dem att gå så jag skulle få gå in på FL och skriva ett par ord till er .
    Tänker på er jämt och vill Er allt gott.
    Therese, vill bara säga att jag har blivit en bättre bonusmammma till mina bonusbarn sedan jag lärde känna dig,du är godheten personofierad och genom ditt sätt att skriva inspirerar du mig och även andra att bli en bättre medmänniska.

Kramar marie

• Frippa

Har tänkt på er hela dagen!

Va spännande med dokumentären, hoppas att den blir bra och att ni får glädje av den!

Kram och god natt!

• Therese6699

Godnatt kanske jag ska börja det här meddelandet med. Jag är i alla fall jättetrött och ska ta och ramla i sängen. Min yngsta bror och hans tjej ska sova över här inatt. Vi har suttit och spelat lite sällskapsspel. Imorgon ska vi ha en heldag med Dea och gå på bio, restaurang och bada. Ska bli skönt att få göra lite "normala" saker.

Anonym: Vi filmade inte cermonin. Men vi knäppte väldigt många kort.

Nymfoman: Dea var 2 år och 3 månader och Dea var 10 månader när Nicklas och jag träffades. Sedan dess har Liam bott med oss.

Mammatill2: Vi hämtade Dea efter cermonin för hon ville inte vara med på den. Hon tyckte det blev för jobbigt. Men vi har kollat på alla kort, bildspel och filmsnutten nu så det gick bra det också.

Filipen: Jadu, det var en intressant fråga du ställer. Jag vet inte om jag kan svara på en gång faktiskt. Han blir ju aldrig borta för alltid eftersom han alltid finns inom oss. Det känns inte som han har rest bort heller, för då väntar man sig honom tillbaka. Måste nog fundera lite på det där.

Sådär, det var ju inte så många frågor.
    Jag ska försöka lägga in några bilder nu ifrån idag.

Kramar
    Therese

• Heli77
    Vad glad jag blir av att läsa om Er fina ceremoni!
    Ledsamt är det alltid, men det glädjer mig att höra att det också var en ljus och varm tillställning.

Ha nu en riktigt fin familjekväll och umgås med varandra.
    Kramar, Jenny.
  • IrmelinFraNorge

God natt til hele familien Kjærlighet.
    Kram Irmelin

• JohannaAxelsson

Kan förstå att det var jobbigt för Dea. En begravning känns ju alltid jobbig tycker jag och idag måste det varit speciellt ändå. Man ska ju aldrig behöva begrava sitt eget barn och det håller nog alla här inne med om.

• qramiz

Godkväll
    Vad skönt att höra att ni fick ett sånt avslut som ni ville och att allt gått bra för er alla..Låter som en helt otroligt fin dag som bara Tille är värld.Har haft mina tankar hos er och vill önska er all lycka och välgång nu framöver..
    Godnatt på er hela familjen..

• Zwea
    Mina tankar var med er idag!
     Jag och en vän satt på Mc donalds under tiden för ceremonin, jag pratade om er och Tille och allt det fina ni delat med er till oss ute i landet, jag berättade också för henne om ballongerna under ceremonin...då kom tårarna och det slutade med extra (tår)saltade pommes frites! Vad skönt att ceremonin blev fin och gick bra, du är en beundransvärd person Thersese, tack! Sov sött ,natti!

Kram Åsa
  • IrmelinFraNorge

Dine bilder sier mer enn tusen ord...