• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • monchichi2

Vilken fin bild på dig,Nicklas och Liam...samtidigt så hjärtslitande...Bamsekramar på dig/er så länge...

• marie 37

Natten är här och en jobbig dag har tagit slut och Tilles ljus brinner här i Helsingborg.

Therse och Nicklas!
    Värre än så här kan det inte bli. Det är ju alltid en tröst i sorgen. Skönt att Tille gjorde sitt bästa för att svar upp till förväntningarna om fint väder, lilla killen.
    Tänk att det blev som ni ville och hade tänkte er. Synen med alla ballongerna måste varit mäktigt att se.
    För att inte prata om det roliga med ballongerna efteråt. (Det är hur kul som helst)

Skönt att få ett litet break i morgon och göra lite "skojsiga " saker med barnen.

Jag önskar jag hade en lite del av all er kraft och styrka.
    Ni är, som jag sagt innan, ett fantastikst föredöme för många av oss.

Sov gott(det behöver jag nog inte säga två gånger).

Många kramar från Marie i Helsingborg

• JohannaAxelsson

Va fina ni var idag och vad vackert med ballongerna. Man ser att Tille var väldigt lik dig och att han fick såna vackra underbara ögon var nog inte så konstigt med tanke på att både du och Nicklas har jättevackra blå ögon i varsin blå nyans

• Hemma hos oss

Tänkte bara önska er en fin helg. Har tänt mina barns dopljus idag för er lille prins.

• Trocadero

Finns nog ingen som påverkar så många på så kort tid som er lille Tille gjort!!!!!

Önskar er all styrka i världen!

KRAM

• monchichi2

Hej igen...Åhh vad jag älskar bilden med ballongerna!!:) Man fylls med sådan frihetskänsla,glädje och värme :)
    Och vad fin du blev i håret:) Och inte konstigt att Tille fick äran att bära de där stora djupblå ögonen, dem har han ju ifrån faren och moren sin:)

• Mamelutten

Godkväll...tänkte bara kika in för att se hur Eran dag varit. Så underbart att läsa att det blev en bra cermoni, det värmde i mitt hjärta.... har tänkt mycket på Er idag.

Vi har i em kört från Pite tillbaka hem till Ume och min dotter höll lite koll efter ballonger, som hon så gärna ville se. En liten fundering som vi fick där i bilen medans vi åkte var undras hur många ballonger det blev som flög iväg till Tille? Har Du något hum Therese?

Sov gott Kära Familj, vi hörs en annan dag.

Gonattkramar

Snusningar Tille....

• r0l

Tack för att ni delade med er av bilderna från ceremonin. Det var fint att få se Tilles ballonger gå till väders!

Sköt om er!

Kram,
    Roger

• Annica71

Natti Natti.

Så skönt att läsa att ceremonin blev som ni ville.

Önskar er en trevlig helg.

Vila i frid Tille-lille

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Bonus

Go´natt på er!! Mycket fina bilder ni delar med er..

omtanken är den bästa av alla tankar

kram