• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • hillson

Godnatt och sovså gott.. Jätte fina bilder,tror Tille blev glad för alla ballongerna ..ha en jättetrevlig dag i morgon..

kramar sanna

snusningar till Tille

• Filipen

Tittade precis på bilderna från idag. Vad fint allting ser ut, minnesbordet, ballongerna, blommorna och ni - familjen.

Jag var ute för en liten stund sedan och ställde in leksaker i garaget - Luften ute var underbar. Det kändes verkligen som första riktiga vårdagen.
    Tack för att du ordnade den, Tille (för jag tror minsann att det var du)

Sov så gott!

Kramisar
    Mia

• marie 37

Tittade just på bilderna och kunde inte hålla tårarna tillbaka. Jätte fint med alla ballongerna.

HHMMMMMMMM!!Undra var Tille har fått sina blå ögon ifrån???;)

• Temugg

Vilka fina bilder, jag fick allt en tår i ögat när jag såg dem. Vad fint att spara och avsluta Tilles bildserie med.

• AnRe72

Har läst i din blogg och det låter verkligen som att det var en jättefin ceremoni!

Tänker på er!

Många kramar till er alla

• Lilla citron

Threse med familj....

Tack för att ni delar med er av era privata bilder.. Känns som om tilles begravning var ljus, lugn och fin.

Jag kan förstå att dea inte ville vara med,skönt att ni har en grav att gå till. vad får tille för sista viloplats..??

Själv miste jag många vänner på estonia för länge sedan nu men det känns aldrig som om man når dem. Minneslund till all ära men om kropparna aldrig hittats då måste ju själarna fortfarande vara vilsna...tror jag iallafall. Så jag tänder ljus på födelsedagarna i stället för på förlisningsdagen. Det känns skönare så..

Sköt om er och kom ihåg att "STÖRST av allt är kärleken"

Sov gott..

kram

• LillemanTösa

Kikar in till Er för att säga..God natt God natt Familjen Kärlek...

Låter som Ni haft en bra dag..en alldeles Speciellt Vacker dag..Tilles dag..med många ljusa minnen så ömt och varmt bevarade i era så Älskande Hjärtan..

Och Vädret...det kunde inte ha varit bättre..Tille fick många ballonger idag, där han är nu, i sin himmel..så Lyckligt Leende, och så Älskad han är..Tille gos..

..jag har tänkt på Er idag..med ett så Kärleksfullt, Hoppfullt, Tröstande Leende..Ni är otroliga..Er Kärlek, Ärlighet, Öppenhet, ja Allt Ni har Gett..oss..Gett Tille..gör att jag sörjer på ett sätt som jag aldrig gjort förut..ett så Vackert, Fridfullt, Hoppfullt sätt..precis så här skulle jag själv vilja att de mina sörjer mig den dagen jag ska få träffa Tille igen..med ett Leende...för Kärleken, för Framtiden, för Varann, för Livet..
    för det är ju så...Kärleken Vinner...alltid..

Så.. nu ska ni få gå och ro om Varann, det är ju ni så himla bra på Ni som Älskar..med Kropp och Själ..vet en sak..Ni Gav Tille Allt, den största Kärleksförklaring jag nånsin Upplevt..det Beundrar jag Er för..Som Ni Älskar..God Natt Familjen Kärlek, med goa gäster ..sov nu så Tryggt och Lungt i varandras andetag..

Kram Mamma Therese, Kram Pappa Nicklas, Kram Liam Tigern, Kram söta Dea..och Tille..i Mitt Hjärta du Stannar...

• Hemgårn

Tille, jag måste erkänna att jag säger godnatt till min lille son. När han fått tutten och trasan brukar jag klappa honom lite på kinden och säga 'Godnatt Olle-kompis, vi ses imorgon' - så brukar jag säga. Ofta sover Olle hela natten igenom fast ibland vaknar han till och är lite ledsen. Det kan jag ju förstå för den lille killen är ju bara ett år och elva månader och världen är så stor. När han vaknar och är ledsen vaknar jag och mamman blixtsnabbt. Olle ropar med sin lilla röst 'Pappa, kom. Pappa komma.' eller 'Mamma komma'. Du förstår ju vilken fart den här pappan får på sina sömniga fötter.. Allt sedan jag träffat på dig och din underbara familj tror jag att jag vaknar ännu lite fortare när Olle är lite ledsen på natten. Jag tror det är så.

Vi har också börjat ha små äventyr nu. Förut var vi nere i tvättstugan. Det var ett stort äventyr ska du tro. Jag pratade så där tyst som man bara gör då man är ute på riktiga äventyr. Mina viskningar studsade mellan väggarna i trapphuset och nere i källargången. Där nere är det spännande kan du tro! Idag sa jag till min lill-kille "du och jag Olle". Han såg då på mig med sina Olleögon och sa något som lät som 'du oja' och du förstår hur det kändes. Du och jag Tille. Det är något speciellt med de orden. Det bara är det.

Nu har ni sagt "hejdå" idag. Man måste väl göra det ibland. Det verkar ha varit en fin ceremoni, din mamma skrev att det var fint. Jag tror henne. Hon skriver så mycket klokt här. MÅnga vänliga själar på den här familjesajten har tänt ljus och släppt iväg ballonger för dig idag. Det tycker jag var väldigt fint gjort. Olle och jag hade inga ballonger så vi blåste såpbubblor istället. Jag hoppas du tyckte det var okej.

Nu ska jag sätta mig framför den andra datorn och knåpa lite med annat och vill däför säga 'Vi ses i drömmen, där allt är möjligt. Vi ses där vinden susar genom gräset och där drakarna flyger fritt. Vi ses.'

Snusningar till dig Tille och kramar till resten av din fina familj, din INternet-kompis Magnus
    lfl.mine.nu/tille