• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • zucca

Tittar in och säger hej...

Tankar på Tille finns hos mig varje dag... Och jag hoppas att minnes stunden gick bra...Och att ni mår bra...

Kram Zucca

• 74Alfons

God kväll! Har precis kommit in från en underbar vårpromenad. Jag hoppas ni har haft en fin dag att minnas. Jag tänker ibland på att oavsett vad som händer stannar aldrig tiden. Dagarna kommer och går och man måste bara hänga med. Det är en skrämmande tanke att man skulle fastna i tiden och aldrig komma vidare. Jag tror också att döden inte heller är ett slut. Man går bara över till den andra sidan ett tag.
    Lille Tille har nog varit med er i helgen och sett hur fint ni gjort för honom. Han känner sig hedrad över att ha så fina föräldrar som ni.
    Lite svamligt inlägg idag, men ändå några tankar från mig.
    Ha en skön natt
    Henriette

• Hemgårn

Therese: Skönt att ni hade en bra dag. Och: Kollar ni fortfarande tille-email-kontot?

kram, Magnus

• 74Alfons

Nämen, stackars Ewald, så utschasad. Hade ni honom till att servera eller? :)

• solrosen74

Haha jag skulle just till att fråga vad ni använt katten till när jag såg att 74Alfons just kommit med svaret.
    Fina bilder från dagen du lagt in.

Hoppas att dagen varit bra.Vill nu passa på att önska er en godnatts välförtjänt sömn.

Godnatt lilla vännen Tille.

Många kramar Åsa

• Bowmore

Ser ut om katten arbeta med att charma folket hela dan.

Vilken härlig blombukett ni fick. Kan gissa att den var stor.

Låter som dagen blev bra och som ni ville.

Klart att ni ska vara stolta när ni säger att Tille är eran son.  Ni gjorde hans tid här till det bästa. Ni har delat med er till oss även i er svåraste stund. 

Två underbara människor fick en underbar ängel. Och jag hoppas att ni får ge all er kärlek till ett barn snart igen. Liam och Dea har det riktigt bra dom.

Många Kramar
    Mia

• louise66

Tenker masse på dere vi her i Norge også.. Tille har gjort et enormt stort intrykk på så mange mennesker.. tenk at en så liten gutt kan utrette så masse. Tenker han ser ned til sin familie og er kjempestolt.

• Certina

Hoppas ni inte är riktigt lika slutjagade som katten
    Vad skönt att dagen gick bra, kul att så många vänner och bekanta kom. Ni måste vara väldigt omtyckta.

Hoppas ni kan komma lite till ro nu. Det känns som ni skulle behöva lite tid för er själva. Thailand blir nog perfekt för er.

God natt och ha det bra.

Kram

Ps. Tille hoppas du träffar min syster där uppe. Hälsa henne från mig.

Mamma till Elise & Erik
  • Kaspers mamma

Gonatt hela lilla familjen.

Kommit hem med två ursmutsiga urtrötta små troll som vi fick stoppa i säng med jordiga fingrar :) Har vart en underbar helg på landet, men sommarvattnet har ej kommit igång så det har vart sparsamt med vattnet, men vad gör det när solen har lyst på våra vintertrötta kroppar hela vintern.

Har tänkt på dig i helgen lilla Tille, anar att du har det gött bland kaniner, fåglar, småkryp och andra små änglabarn där uppe i himlen... har tänkt på dig på kvällen när jag vandrat över vår lilla tomt och tittat upp på den stjärnklara himlen, det va nog din stjärna som lyste upp himlen så starkt. All min kärlek lilla Tille och sov så gott!

Kärlek och styrka till din mamma, pappa, storebror och storasyster!

Kram Sandra med familj

• Utlandssvensken

Hej! Ville bara sæga hej till er! Det var gott att læsa att det hade gått bra idag. Det var också kul att få se hur buketten med 230 blommor blev! Tænker på er varje dag..... Kramar och GodNatt