• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Hoppis

Varje gång jag ser en fjäril tänker jag på Tille! Det är otroligt mycket fjärilar ute i år... eller så är det jag som nu är mycket mer uppmärksam på dem? Idag såg jag fyra stycken som flög omkring och lekte i luften, då tänkte jag att det var Tille tillsammans med sina kompisar.

Skönt att begravningen och minnesstunden blev fina! Ta hand om er nu när vardagen börjar och ni ska hitta ett liv utan er lille prins Tille. Stor kram till er!

• hillson

Katten ser helt slut ut :) Va fint ni ordnat för lilla Tille,mycke gosedjur han fått...
    Vilken resa ni kommer få,Thailand,låter härligt att bara få rå om varandra och hämta nya krafter..

Tänker på lilla Tille ofta,man kan ju inte låta bli...

Sov gott i natt,katten lär väl sova ovaggad i alla fall :)

Till Tille,vilken dag idag va? blommor och vänner och bekanta och allt för dig...kan förstå om du är trött nu,sov gott Tilleman...

snusningar sanna

• IrmelinFraNorge

Hei. Så bra at dere ble fornøyd med dagen. Det var kjekt å se buketten. Var litt spent på hvordan den skulle se ut. Den var flott. Håper kvelden blir bra. Dere finns i mitt hjerte.
    Kram Irmelin

• Hilti

Så fint at dagen ble bra, så bra den kunne hvertfall. Blomstene fra gänget her på FL var skikkelig fin.

Håper dere sår sove så godt og at morgendagen også blir bra.

God natt alle sammen!

• PamH

Hej!
    Låter som att dagen blivit bra.Solen har varit framme också får jag tro.För vi har haft en strålande dag i Örebro.
    Vill skicka massa kramar till er.

Tänker på dej också lilla Tille,du har i allafall tagit en plats i mitt hjärta.

God natt och sov gott alla på Tråden.

• mammatil4

God kveld!
    Så fine blomster! Stakkars katten som var så sliten
    Dere er vel slitne dere også?
    Håper dere får en fin dag i morgen, god natt til hele den fantastiske familien!
    Kramar fra Lin og de søte små

• Happy me
    Hej kära familjen!

Vilken dag! Hjälp så många besökare! Men så är ju Tille verkligen värd mycket också!

Vilken fin bukett och med fjärilar i!

Ni får se fram emot sommaren nu när Dea och Liam och ni får vara tillsammans igen!

Det verkar som ni är nöjda med dagen och det är sååå mycket värt. Ta nu minnet av denna dag och stoppa långt in vid hjärteroten. Där kan det ligga och värma er oavsett om ni behöver det eller inte, det är nog olika från dag till dag!

Som vanligt har dagen inneburit tankar på er och rätt knasigt hur många gånger jag loggat in för att se hur ni har haft det! Nåja, det är omtanken och funderingarna på hur ni har det som gör det.

Sov gott!

Käraste Tillehjärtat!
    Hoppar du omkring bland molnen,
    svävar du i rymden,
    sitter du på stjärnans udd
    eller ler du just i sömnen?
    Tänker på dig,
    du lille vän!
    Sov gott och slumra sött!
  • Klöverdam

Hur mycket kostar boken med dagboksantekningar och bilder på tille??

• ma1rre

Hej Therese antligen tillgang till en dator. Ar nu i England och snart snart kommer jag till Sverige. Jag har sedan jag laste om eran familj och Tille last flera ganger om dagen har och det har blivit nastan som en drog att se hur ni har det och hur det gar for er, sa jag har nastan haft abstinensbesvar nagra dagar. Skont att begravning och minnesstund gick sa bra och vilka fina bilder ni satt in.
    Sag att ni tankte resa till Thailand ett mycket klokt val tycker jag har sjalv varit dar de senaste 8 aren pa semester. Men ak inte nu for nu ar det saaaa himla varmt dar.
    Hoppas ni far en lugn kvall.
    Kram Marianne

• Desse

Hej TRÖTTA GOA FANTASTISKA FAMILJEN!!!!
    Nu kommer tårarna igen, vet du varför ??? Jo för det du skrev att ni var så Otroligt stolta över att Tille är er son. Det är såklart att ni ska vara. Men vill du veta någonting annat. Säkert många med mig är så OTROLIGT STOLTA ÖVER DIG OCH DIN FAMILJ!! Att ni har delat med er av er kärlek, glädje och sorg. Att ni har tacklat det här på ett sådant fantastiskt sätt och att ni alltid har haft förmågan att se ljusglimtar i tillvaron. Jag beundrar er verkligen för de människor ni är. 130 personer på minnesdagen säger väl allt, Ni måste ju vara otroliga människor som folk vill vara tillsammans med. Ta åt er sträck på er Ni är otroliga!!!! Hoppas verkligen att alla andra människor som drabbas av sjukdom och elände bär med sig det ni har givit oss här runtomkring i landet. Jag känner er styrka, värme och kärlek jag finner inte ens ord för allt. Så slutligen vill jag avsluta med en fråga, som för mig brukar vara ett problem vid högtider. Hur lyckades ni få ihop blomvaser som passade alla tänkbara storlekar på buketter Och räckte mammmas bullar till ??
    Många många varma kärleksfulla omtänksamma goa kramar från Desse