• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • trollnatt

vilken underbar låt ) vilken röst wow

• louise66

Oi Tille... så deilig sang... Tenker fremdeles masse på deg, og tittet inn til din mamma hver dag for å se hvordan hun;Liam pappa og Dea har det... Du sørget for at så mange skulle bli berørt så du kunne være trygg på at noen passet på at det gikk bra for familien din når du måtte reise videre? Koser deg sikkert nå som du ser så mange som bryr seg om mammaen di

• PamH

Har lysnat på låten igen,den är så fin så fin.

• ma1rre

Grattis pa namnsdagen. Oj vilken fin lat lille Tille har fatt, tank sa manga han har berort och tank sa manga som du therese beror. Nar aker ni till Thailand, hoppas du kommer att anvanda internetcafe sa vi far veta hur harligt ni har det. Undrar bara om du och Nicklas kan slappa hihi. Imorgon ar jag i Sverige och da ska jag skriva med riktiga bokstaver.
    Kram Marianne

• Therese6699

Goddag: Snart ska Nicklas och jag iväg och träna en sväng och sedan ska jag på synundersökning. Blir intressant att se hur mycket blindare jag har blivit. Låten är väldigt väldigt fin.

Lokal fyran kommer sända inslaget imorgon klockan 0915. Sedan kan man gå in på nätet och kolla på dagens sändningar så då borde det gå för dom flesta att se i alla fall.

Klatermaja: Tille var nog en av dom lugnaste och snällaste barn man kunde ha. När han var vaken så låg han oftade och spandade och lekte med sina fingrar. Och när han sov så sov han. Så när han var orolig och gnällig och inte kunde sova så fick vi anta att han hade ont. Det är ju lite svårt för dom kan ju inte prata. Men jag tyckte man lärde sig jättebra hur han reagerade. Sedan så var det en sån tur att han oftast verkade vara ett väldigt nöjd barn.

Tilles liv, kan man beställa genom att skicka mail till tilleboken@gordinegenbok.se

Tille-Lille, dagboken om ljuset som aldrig slocknar kan man förbeställa på order@bigbok.se. Den kommer även ut i bokhandeln.

Kram
    Therese

• Therese6699

Ma1rre: Vi har faktiskt wireless internet connection på åtminstone ett av hotellen vi ska bo på.. Så jag kanske kan ha en liten resedagbok. Kan ju vara roligt för Nicklas och mig att ha kvar också.

Kramisar
    Therese

• Klatermaja

Therese6699: Vilka hurbullar ni är !!

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Klatermaja

*hurtbullar

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Björnes

Grattis på namnsdagen Therese!

Läste att mi har haft det underbart. Härligt!
    Har lyssnat på låten om er lille prins så nu sitter jag här i tårar igen. Så underbart vacker den är! Men det är klart att det var ju er lille Tille också.
    Har tittat mycket i boken om Tilles liv och är så tacksam för att jag fick betälla den, trots att den igentligen bara skulle vara till för er. Känns extra roligt när jag läste att de skänker 10 kr. per bok till EB.

Skulle så gärna vilja se det som TV4 spelar in idag, men det verkar inte gå. Jag har inte er lokalstation eftersom jag bor i Lidköping. Så klart!! Jag hoppas att de beslutar sig för att sända den för alla, om ni själva tillåter så klart!

Hur gick träningen idag då? Kände du av benen? Var själv ute och sprang för första gången sedan i höstas igår. Men jag tog det nog för lugnt för jag känner inte mycket idag... Typiskt mig!

Ha nu en fortsatt trevlig dag!
    Många kramar
    Erika