• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • AdWi

Hewe:
    Det var någon som nämnde tidigare i tråden att tv4 kör alla sina lokala sändningar på nätet, så då kan man ju kika där om det inte kommer regionalt!

Kram till alla och några snusningar till Tille på sin stjärna..

• Klatermaja

EmsanPemsan: Det står info om det på Nicklas sida ---> Tillespappanicklas

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • ninaa 65

Hej , Grattis på namnsdagen Therese.
    Ser att ni haft det bra på hotellet med mycket god mat. Vilken underbar låt lille
    Tille-vännen fått.
    Hoppas att TV4 sänder programet så att alla kan se, om det blir ett program av vår lille kämpe.
    Kramar från Carina

• Rigor

Skickar en hälsning och en kram till Therese på namnsdagen!
    Du är allt en sol, Du starka Therese!
    Jag tänker ofta på Dig och har en bild på Tille här i mitt kök. Min lilla son tittar på bilden, pekar på ett rött märke på Tilles kind och säger; "aj aaaj" och ser så lessen ut.

Lilla Tille på sin Stjärna, vi kommer aldrig glömma Dig!

• PamH

skickar en hälsning och en stor kram på namnsdagen Therese.

• stjärna78

Hej!
    Måste säga att jag beundrar er som klarar av det här. Själv hade jag aldrig gjort det. Många kramar till er.