• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Ella79

Det verkar som att ni har haft det rätt bra på er hotellvistese...Jag tänkte nog allt på er när jag kokade min trista havregrynsgröt i morse. Hotellfrukost brukar ju inte vara helt fel...

Har sett massor med fjärilar idag och tänker på Tille varje gång jag ser dem...Tille i mitt hjärta...

Många kramar Elin

(Hoppas det gick bra med TV4!)

• Toblerone

Hej på er!

Har nu kommit hem från en dag på jobbet. Det första jag gör är att kolla till er, det har liksom blivit en vana.
    Hoppas kvällen, natten och morgonen på hotellet har varit underbar, det förkänar ni verkligen.
    Vilken fantastiskt fin låt som har skrivits till Tille...
    Ha´det bra!

Kram Lena

• Desse

Ett stort varmt hjärtligt GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN THERESE!!!!
    Det lät riktigt bra att ni lyxade till det ordentligt tycker jag !!! Hoppas allt går bra med tv.4 ni börjar ju bli riktigt mediavana vid det här laget. Snart hamnar väl kungen med familj i skymundan, nu när Tille har fångat världen med sina ögon blå!!!
    Tänker på er och hoppas att ni har det bra!!
    Många varma hjärtliga ömma kramar Desse

• Mrs Corbally

Baby87
    Vilken fin dikt! Den är verkligen så vacker!!

Familjen!
    Hoppas att ni sakta men säkert kan börja se frammåt och att ni alla har det bra!

Många kramar till er!! >-- --

• Nallatalla

Hej Familjen!
    Tänker på Er och tille varje dag!
    som någon annan skrivit så tänker jag på Tille varje gång jag ser en fjäril!

Kram på Er och till Tille som sitter på ett moln
    / Nalla med familj

• kos

Hejsan !

Jag stor grinar=(
    En sådan vacker låt till Tille..
    kram
    Karilina

• ung tvillingmamma

Har velat lyssna på låten hela dagen, har dock inte kunnat göra det på jobbet eftersom jag visste att jag skulle börja gråta. Och det gjorde jag! Det är så konstigt, jag har aldrig träffat
    Tille och ändå saknar jag honom och tänker så mycket på honom. Och på er, Therese och allt du och din familj går igenom.

Jag pratade med en tjej på jobbet som misste sin son i cancer för några år sedan. Och när jag frågade henne hur man överlever att mista sitt barn så sa hon: Man har två val.

Det är ju så sant.

Tänker på er.

Kram, Johanna

• Mamma Kaos

GRATTIS PÅ DIN NAMSDAG!!!!

Tille du tittar till mamma extra i dag på hennes namsdag?

Kram Anna