• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • PernillaJohansson

Ni som vill se det NYA klippet...

http://www.tv4.se/mitt

klicka på "se våra sändningar" på höger sida (under bilden på den mörka tjejen)
    ....klicka sen på TILLE (2006-05-02)

Lycka till!

Therese och Nicklas.
    Ni är så duktiga och det var kul att "höra" er live.

Kramiz***/ Pernilla

• Klatermaja
    Säger godkväll till familjen kärlek och till Tilleprinsen .

Kramar Kristina och Daniel
    /Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Therese6699

Hej hej alla mina bästaste kompisar... det vet ni att ni är va??? Allihopa! Det har på något sätt blivit en del av Nicklas och mig nu. Jag kan inte riktigt beskriva, men så är det i alla fall.

Snart får vi några av Liams kompisars föräldrar hit på besök. Dom ska komma med en present till Liam och så hade dom gjort en insamling till Tille- Lille fonden. Jättefint av dom.

Ni får väl se senare om jag överlevde innebandypasset. Jag tror det slutar vid halv elva så jag vet inte om jag orkar gå in och skriva något om det ikväll.

Kramisar
    Therese

• Hemgårn

Therese: Ha skoj på innebandyn und akta sig så fotarna inte går pajj!

kram!

• nessie72

therese : ha så kul i kväll..... spring lite för mig oxå...tror jag har glömt hur man gör

• CORPSBRIDE

vad roligt med innebandy..kom inte ihåg sist jag spelade,gudarna ska veta att det skulle behövas=)hoppas att allt är bra med er..tänker på er varje dag.
    många kramar elionor.

• Ella79

Therese...
    Du skriver att alla på fl har blivit en del av ditt liv... Jag har tidigare tyckt att det varit ganska patetiskt att "chatta" på nätet med människor man inte känner...Men det här känns på något sätt helt är annorlunda. Jag har aldrig träffat dig jag har aldrig heller "pratat" med dig men ändå vet jag hur långt du springer på löparbandet, vilken middag du ska äta varje (nästan) kväll, när du går och lägger dig för kvällen osv. osv... Du/Ni har blivit en del av min vardag. Det är konsting med sant...Och jag är så glad och tacksam att jag får ta del av ert fantastiska liv och er fina Tille...

Kram E...

• babylover

Vad kul för Liam att han fått en cykel idag. Tror han blir jätteglad för att hans kompisars föräldrar som samlat till Tille-fonden även köpt en prsent till världens bästa storebror.
    Jisses vilket tempo du verkar hålla tjejen! Ta det bara försiktigt när du börjar jobba så du inte tar på dig för mycket på en gång. Ni har ju fått ta det ganska lugnt ett tag så jag vill bara dig väl så du orkar med allt!
    Skönt att ditt pass kom så du slipper oroa dig för det.
    Vilken snäll mamma du har som ska ta med Liam på äventyr till Stockholm när ni i Thailand. För att inte glömma gåvan till er!Måste vara skönt med sådana föräldrar med allt ni gått igenom.

Tille hoppas dagen varit bra hos dig!

Kramar

• Lilla citron

Hej familjen..

Ha en bra kväll med era gäster..Och lycka till på innebandyn

Och yack tille för att du lyssnade på min önsakning i morse...
    Solen steker på bra just nu..

Kramar

• CORPSBRIDE

Nu har jag sett intervjun,så fin den är..tårarna bara rann, som vanligt=)
    Therese:nu vet jag iallafall vart lille Tille fått sina stora vackra ögon ifrån..från dig.
    Kram Elionor.