• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • fyrbarnsmor

Tack Tv4! Har nu suttit och tittat på den långa interjuven på nätet och det är inte med ett torrt öga kan ja säga. Tack Nicklas och Therese för att vi får vara med på Eran resa... Många Kramar Terese

Ps. Var rädd om det du har för du vet aldrig när det försvinner. Ds

• Thena0507

Finns det ngn vänlig själ här som kan bränna ut det nya inslaget med Tille till mig? Jag har för långsamt bredband så den buffrar hela tiden

• Klatermaja

Theodor05: Jag vet inte hur man gör, men jag hjälper till att puffa frågan .

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • olivettan

Theodor05: Om jag visste hur man gjorde så skulle jag gärna göra det!

• Therese6699

Goddag på er, hann bli lite nervös idag att jag inte skulle hinna få mitt pass innan helgen. Men det hade kommit idag så det var lugnt *pust*

Babylover: Tanken är nog att jag ska börja med 50%, jag vill så gärna göra en massa saker, men jag känner att energin inte riktigt räcker till och det är nog på grund av att vi har levt under så hård psykiskt press under rätt lång tid. Så jag tänkte för en gångs skull försöka skynda långsamt.

Klatermaja: Nja jag tror att jag har kontroll på läget i alla fall. Men jag måste även göra saker. Jag gjorde en himlans massa saker innan Tille föddes också så det jag gör nu är egentligen bara en bråkdel. Ni skulle antagligen bli helt förskräckta om ni hörde vilket tempo jag hade innan :)

Safari: Nu är ju vi så lyckligt lottade att man pappa äger ett sågverk så vi köper virka därifrån med en rätt kraftig rabatt : ) Annars vet jag faktiskt inte hur vi hade gjort.

Nu ropar Nicklas att det är mat så då är det bäst att rusa.
    Stora kramar!

Therese

• AdWi

Skulle också vilja ha hjälp precis som Theodor05.
    Snälla, någon???

Theodor05: Om du får tag i någon kan inte du maila min inbox då?? Måste rusa nu tyvärr.

Kramar till alla samt ett par snusningar till Tille på sin stjärna..

• Nanna81

jätte fint inslag på er om lille Tille.
    Såg det nyss på nätet.
    Tänker jätte mkt på er!!!!

Sköt om er nu.....

varma kramar från anna med fam

• Nallatalla

Hej på Er familjen!
    Har precis sett inslaget på tv4 och vill bara säga att Ni är otroliga! Ni har en enorm styrka Therese och Nicklas.
    När man ser Er och hör era röster känns det som om man känner Er väl!
    Jag hoppas att solen lyst på Er i dag som den gkort här hos oss.
    Det är Tille som ser till att vi har så vackert väder idag.

Kram på Er / Nalla med familj

• IrmelinFraNorge

Theodor05 og AdWi. Det går ikke ann å laste ned programmet fra nettet til DVD. Det står på hjemmesiden til tv4/mitt. Hørte snakk om at man kunne bestille innslaget fra 27/4. Altså den korte versjonen for kroner 500 pluss moms fra TV4. Ellers kan vi jo høre om noen her på tråden spilte inn programmet når det gikk på TV.

Micke fra TV4 om du leser dette så kunne det jo vært intressant
    å kjøpe video av programmet om TV4 donerte alle penger dom fikk fra salget til fondet.....

• kapet

Jag tror inte det går att bränna till DVD .Sen vet jag inte om man får göra det .
    Micke från tv4 visste inte om det var på riks i lördags eller om det kommer nu på lördag. Om vi har tur så kommer det nu på lördag och då kan man spela det på video eller dvd.