• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • hallon82

hej hej kikar in och önskar er en god natt

hoppas att ni inte tar vid er av vad vissa dumma människor tror " vi andra" vet ju att pengarna i Tille fonden går till rätt ställe,

önskar er oxå en jätte trevlig resa och njut riktigt mycket det är ni verkligen värda. många kramar till er

• Toblerone

Såg hela intervjun på TV4... längtar till jag får se hela programmet.
    Vill annars bara önska er, Therese och Niclas, en trevlig kväll och en ny härlig dag i morgon.
    Vill även hälsa detsamma till alla trevliga omtänksamma männinskor som skriver här.
    Ha de´gott!

Tille...vill bara att du ska veta att jag tänker på dig väldigt ofta. Sussa gott på ditt mjuka moln i natt, har hört att det ska bli en underbar dag i morgon!

Kram och godnatt från Lena

• Gåsa

Ville bara hoppa in och lämna en rad och säga god natt och önska er en god morgon i morgonbitti.

Idag har vi haft strålande solsken och jag, elias och katterna var ute i trädgården. Plötsligt flyger ena katten upp och jagar en fjäril och får tag i den. Jag rusar fram fly förbaskad och räddar fjärilen så att den kan flyga iväg igen. Tänkte att det där kanske kunde vara Tille....så jag får nog fullt upp denna sommar med att rädda fjärilar från katterna.....

Hoppas att ni får en super trevlig resa till Thailand med mycket värme, pilla naveln och bad....allt sånt som ni verkligen förtjänar!

Kramkram

• Hemgårn

När någon dummar sig mot er, Therese och Nicklas, reser FL kollektivt ragg och fräser till. Liksom varnar de som stör att hålla sig utanför. En för alla och alla för en... så löd mottot för ett gäng svärdfäktande herrar i en bok som nån skrev för ganska länge sedan. Det stämmer ändå här, och nu.

Kram till er och till alla på FL.

Magnus

• Nötkaka

Hej,
    försöker läsa de senaste inläggen men FL är ju jätteseg just nu!

Är det någon som har en länk till den längre intervjun med Therese och Nicklas?

• Pyris

www.tv4.se/mitt Gå på "se våra sändningar" och sen står det i listan med stora bokstäver TILLE

Kram till er familjen. Att ni ens ska behöva få ett sådant samtal... Det är den svenska sjukan - avundsjukan. Så fort det kommer till pengar börjar det lysa i vissas ögon...

Tille-man... Fortfarande så vandrar mina tankar iväg till dig ofta, ofta.

• Blåviol

Hej på er underbara familjen!
    Hoppas ni får en underbar resa till Thailand medan Liam blir bortskämd av mormor;)
    Jag saknar lille Tille enormt mycket fastän jag aldrig träffat honom. Han har berört mig så mycket. Jag kommer aldrig att glömma honom. Har skrivit upp 24 maj 21:00 i almanackan.
    Har just sett den längre versionen av intervjun på nätet och kan inte hålla tårarna tillbaka.
    Obegripligt att ni ska behöva förklara er vad gäller så dumma påståenden som pengarna. Att inte folk kan ta reda på fakta.
    Hoppas innebandyn gick bra. Du tränar så hårt att jag får dåligt samvetet. Ta hand om er och hoppas solen skiner på er imorrn.
    Kramar Marie.
    Gonatt Tille, var inte uppe för länge. Det är en ny dag imorrn med nya bus vet du! Undrar om du träffat lilla Sebastian.Kramar från Marie.

• Blåviol

Hej på er underbara familjen!
    Hoppas ni får en underbar resa till Thailand medan Liam blir bortskämd av mormor;)
    Jag saknar lille Tille enormt mycket fastän jag aldrig träffat honom. Han har berört mig så mycket. Jag kommer aldrig att glömma honom. Har skrivit upp 24 maj 21:00 i almanackan.
    Har just sett den längre versionen av intervjun på nätet och kan inte hålla tårarna tillbaka.
    Obegripligt att ni ska behöva förklara er vad gäller så dumma påståenden som pengarna. Att inte folk kan ta reda på fakta.
    Hoppas innebandyn gick bra. Du tränar så hårt att jag får dåligt samvetet. Ta hand om er och hoppas solen skiner på er imorrn.
    Kramar Marie.
    Gonatt Tille, var inte uppe för länge. Det är en ny dag imorrn med nya bus vet du! Undrar om du träffat lilla Sebastian.Kramar från Marie.

• oliluc

Tråkigt att saker och ting ska missförstås, det är väl klart att man förstår att pengarna går dit dom ska.
    Det är ju så lätt att ta reda på fakta innan man sprider en sån sak. Undrar hur vissa människor är funtade, förlåt men jag blir så irriterad på skitsnack.

Nog sagt om det.

Vill önska er en riktigt God Natt.

Massor av Kramar till hela familjen, Mitte och barnen

Tille sov så gott bland molnen och stjärnorna!