• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • en granlomamma

nu har även jag sett det nya tv inslaget, och lika gråtmild och rörd blir man igen, och så imponerad över er styrka, er kärlek,omtanke om andra, att ni är så kloka och klarsynta
    varma tankar till er

• Suss71

Godnatt Tille lille!!!Hoppas du haft en bra dag idag....Har du träffat min kusin än?Han är en riktig buse och kan nog ta med dig på både fiske o "busiga" saker Men jag gissar att han mötte dig så snart han kunde för att ta med dig på "rövar-ståt"...haha....
    Kramis till er oxå Therese o Nicklas och barnen förstås....

• AdWi

Godmorgon på er familjen kärlek..

Vad upprörd jag blir att folk alltid ska missuppfatta allting. Tråkigt är ju att det är ni som får lida för det *suck*

Härligt att höra att innebandyn gick bra, du verkar ha kommit igång riktigt ordentligt.. önskar att jag hade den energin..
    Tränar bara en gång i veckan som synd är, men det är ju alltid något.

Hur står det förresten till med resfebern? Har den smugit sig på ännu?

Ha nu en riktigt underbar torsdag
    Många Kramar till er samt några snusningar till Tille på sin stjärna..

• glömsk

Ha en underbar dag i solen..Tänker på er ...kramar i massor...Lotten

• A S

Åh vad trist att det finns de som bara "vill" missförstå hela tiden! Jag reser ragg jag med!
    Kram på er

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Håper du får en skikkelig fin dag med masse gøy og morro. Suss og klem fra meg.

• isaacsmams

Vill bara kika in och säga Godmorgon familjen Vesterlund.

Måste bara säga att man slutar aldrig att häpna på människors okänslighet och brist på hyfs. Ta reda på fakta INNAN man blåser upp något säger jag till den person som gjort detta. Jag måste säga att jag har då inte ens tänkt tanken att pengarna INTE skulle gå till EB fonden, alltså de som satts in på Tille-lille fonden.

Tydligen en analfabet som inte kan läsa som tror sig ha gjort denna knäppa och helt absurda upptäckt.

En stor eloge till de som i en helt annan insamling SAMLAT IN PENGAR TILL FAMILJEN och inget annat. Ni har gjort något helt fantastiskt.

Therese & Nicklas mina hjältar, låt detta rinna av er bara och låt inte detta ge er grubblerier. Åk nu till Thailand och bara njut, sola, bada och ät underbar mat. Ni är värda varje sekund av semester.

Vi här hemma i Sverige får väl ta vara på våren som ska komma vi och njuta av det

Kram på dig Tille vännen däruppe på din stjärna. Jag ska skriva ett längre brev till dig en annan dag.

/Helena i Bollnäs

• Mettan69

God morgon Tille

Tack för att du tar fram solen i dag när min minsta pojk fyller två år. Om du kikar ner i em så kommer du se oss på altanen med mycket glass och ballonger. Skickar upp en till dig.

Ha en riktig lekfull dag i solen

Nu närmar sig resan för er och det är inte utan att man är avundsjuk. Hoppas ni får det riktigt skönt och kan rå om er på alla plan.

Många gosekramar Marieth

• lilopuff

Godmorgon är inne som vanligt och kollar läget. Hoppas ni får en bra dag. Här i småland ser det ut som om vi får sol HÄRLIGT. Kram till er alla, jag beundrar er styrka.

• meh

Godmorgon Tille!
    Har inte skrivit på länge, då jag haft besök och inte kunnat, men idag vill jag säga hej och fråga om inte du kan ta hand om våran hund som kommer till himmelen idag. Vet i och för sig inte om du har möjlighet att träffa honom i djurhimmelen, men om du har det, så heter han Simba och är världens goaste Landseer . Han är stor, men snäll som en liten nallebjörn, älskar barn och att busa. Vore jättesnällt av dig om du kunde busa med honom lite då och då

Kram till dig och hoppas att du får en härlig dag.

Marie

~ Marie, mamma till charmtrollet Erik ~