• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Flutterby

PS: tur att förkylningar inte smittar via internet, för här hemma är vi dunderförkylda alla tre! *suck* Ha en underbar semester!

• olivettan

Godnatt underbara Therese och Nicklas!
    Tänker på er
    Kram

• versan

Jag håller med Pajo:
    Vi som samlat vet då åtminstone familjen har rent mjöl i påsen så att säga.
    Avundsjuka är bara ett gissel i samhället
    Synd bara att det drabbar Tilles fina familj.
    Men vi får hoppas att dom som skrivit mailet får skämmas att dom ens kan komma på tanken.
    Så ta reda på fakta innan ni börjar skvallra.
    Kraaaam Therese Nicklas & Liam *Hoppas ni får en alldeles underbar semester*
    Kan ni inte smuggla med mig i en väska också.
    //Veronica
    ps/ Ser fram emot att höra hur ni har det i Thailand sedan om ni kommer online till oss här.

• Tutluva

Hej familjen!
    Har just tittat på ert långa fina reportage.
    Ville bara skicka många varma kramar till er och önska er en superskön resa till Thailand!

Tille är säkert stolt över sina fina föräldrar!

Åsa

• versan

Hupps missade att Liam skulle få vara hos mormor
    Ha en trevlig semester hos mormor istället Liam.
    hmm hoppas jag inte förväxlat mormor nu ockå.
    Sov gott allihopa.
    Och du med Tille-lille.
    kram Veronica

• Känslosam 66

Hej Therese
    Tittade på oklippta intervjun med er,kan nog säga att Tille har fått de vackra blå ögonen av dig.
    Tänker mycket på er

God Natt

Passar på och önskar er även en God Morgon

Kram på er!

• AdaPada

Vad tråkigt att läsa att det finns folk som "misuppfattar" allting. Gick och tänkte på min långa kvällsprommis med ena hunden - att det skulle inte förvåna mig om någon mot bättre vetande skulle hitta på något sjukt snart *suck*

Ta inte år Er Therese & Nicklas !!!! Tror att ALLA här är väldigt tacksamma över att vi fått "läre känna" Tille genom Er och Ni - hans underbara familj.

Det var några dagar sen jag skrev - fast jag läser varje dag. Jag har inte skrivit något då huvudet har kännst tomt för ord. Som om man hamnar lite i ett vakuum läge.....

Nu skall jag lägge mig, det blir en lång dag i morgon för mig. Sköt om Er alla ! Kramar till Er

• Tusenlilja

Kära Therese & Nicklas

Det är för mig helt ofattbart hur människor kan vara så oerhört
    okänsliga . Jag tycker så synd om er för att
    folk visar så dålig respekt mot er igenom att göra nåt så lumpet som att sprida såna där saker om er.

Jag vill verkligen gråta när jag hör sånt
    det är så orättvist mot er som är
    så rara och gulliga mot oss alla

Många kramar från mej /T