• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • PamH

Hej måste berätta att jag har fått Tilleboken i dag. Tack för att vi fått ta del av Tille.
    Ha en underbar dag och ta hand om varandra
    Många kramar till er.

• Fiddeli75

Solen strålar och Tilles blå ögon (himlen) stålar ikapp. Helt underbar dag!!

Kram från Fia

• HeWe
    Hej å gomorron goooe familjen kärlek.

Ojojoj, börja dagen me en spruta... men det gick ju bra väl...
    Så spännande me gått å blandat  middag...kanske det blir några förslag sen på vad ni åt för nåt gott...

Ute...är vad som gäller i min agenda idag, å ni har väl också fiiiinväder kan jag tänka...
    men att det ska vara sååå svårt att slita sig från datorn, givetvis är det ju det...man får ju följa er dag å ert fina gooa liv, fullt av saker att göra hit å dit, så man blir alldeles svettig bara av att läsa vad ni  ska göra å har gjort...Ni är alltid sååå påhittiga!

Börjar resnerverna ge sig till känna nu eller... du/ ni kanske inte brukar få resfeber eller så, lite pirr kanske.. Det är ju dock en massa timmar i planet. Tur man kan läsa å sova då.

Ha nu en superduper strålande fin dag men vänner å goo mat å så, å hoppas att din magvärk försvinner fort, fort.. all goo-mat vill man ju inte missa juh.
    Kramas å mys, ge LiamTigermaaan en bamzegoois från mej, å ni me såklart...
    puss, puss Tillemann på din kind där du sitter på ett fint moln å kikar ner på oss alla...meh, jag ser dig ju inte, det är ju molnfritt här... men du är ju överallt, så jag hinner ínte me bara...du rejsar nog så fort omkring. 
    Lycka till nu ikväll då, tänker på er, nu, imorgon å alltid, alltid....
    kramiz er vän..Tillevännen Helén.
  • tvåbarnsfamiljen

Hej!

Vill bara önska er en trevlig resa till Thailand. Har själv aldrig varit där men har hört att det ska vara fint.
    Tänker på er och Tille varje dag.

Kramisar

• Therese6699

Strålande sol är det kan jag lova. Nu har mamma varit och lämnat Emil här så jag ska ut och gå med honom en lång prommis sedan. Nicklas har precis lovat att han ska följa med också : )

Jag känner inte av några rese nerver, men det brukar jag aldrig göra. Det ska bara bli finfint. Jag har packat min del av väskan. Jag brukar vara ute i god tid. Nicklas lär lägga ned det han ska ha 20 minuter innan vi åker han....
    Jag har varit och köpt två böcker.  I Cirkelns mitt och pokerhandboken : ) Så det blir nog bra det! Vi tänkte ta med oss lite DVD filmer och datorn och vi tycker att det är för jobbigt att gå ut någon kväll. Det ska bli så himla mysigt.

Jag hoppas nu att inga av dom som ska på middagen läser det här för jag tänkte skvallra vad vi ska göra i förrätt. Nachochips med heta räkor på. Man tar alltså räkor, Lime, Avokado och gräddfil och rör ihop med lite chilipulver. Sedan tänkte vi även göra med mozzarella ost och tomat. Det blir säkert smaskens!

Liam ska ju vara hos sin kusin här i eftermiddag och ikväll så jag tänkte försöka hinna ut på golfrangen och slå lite granna. Det ska bli skönt.

• AnnaCarina

Det låter himla gott... när får vi komma , själv ska jag försöka få Jonas att ta fram grillen, får se hur det går. Men en liten fredagsdrink får det nog ialla fall bli.

Hoppas att ni får en trevlig kväll, föresten hur många grader har ni hos er?

kramis
    anna

• Ella79

Det är inte helt utan att man blir lite avundsjuk på er som ska åka på en förmodligen helt underbar och kanske lite romantisk resa. Sitta på någon mysig uteservering och äta god mat, dricka en kall öl eller smutta på ett glas vin (läs flera). Bada i ett turkost varmt vatten med härlig sandstrand. ÅHHHH jag satt för en stund själv på er uteserveringen kände jag...Jag får väl fortsätta drömma...Men jag hoppas i alla fall att ni får en mycket fin och avkopplande resa.

Tänker på er! Kram Elin

• annca

Låter jättesmaskens! Läste upp för min kollega här och han fick nåt smått drömmande i blicken och fortsatte "... och en kall ljus öl en sommarkväll *utan mygg*!" 

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Ester1

Mmmmm vilken god mat!
    Ha en trevlig kväll och framförallt trevlig resa!
    Kram, kram

• A S

Vilken härligt väder vi har idag! Såg i tidningen att det ska bli +20 i helgen, då känns det inte lika avundsjukt att ni ska åka till ännu varmare breddgrader.
    Ha en toppenresa om jag inte hinner skriva mer innan ni far!