• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • 83an

Hej Tille!
    Jag blir så glad när det är så fint väder, när Du sitter där uppe och tindrar med dessa stora blå ögon. Det är då vi har denna klarblåa himmel...
    Tack så mkt Tilleman för att Du skänker oss det här.

Hoppas att Du har det fint med alla små kompisar, att ni leker och busar hela dagarna.

Jag hörde att din mamma och pappa ska åka iväg, långt bort, till landet som heter Thailand.
    Där har jag varit och det är helt underbart, de kommer få en härlig resa.

Se nu till att titta till dem då de ligger där på stranden och lapar sol.

Puss & Kram till Dig gubben
    ------------------------------
    Therese och Nicklas...

Vet inte om jag hinner kolla in mer under dagen, så jag får önska er den bästa resan...
    Ni är väl värda detta, ta och vila upp er och gör många härliga utflykter.
    Thailand är ju så fint... hoppas att ni kommer tycka detsamma.

Ta hand om er så hoppas jag att ni har möjlighet att skriva några rader här, där nerifrån.

Soliga Kramar ifrån Småland

• babylover

Hej Therese! Håller med om att sprutor inte är kul,skönt när det är klart! Ha en skön dag i det fina vädret.

Vi tänker på dig lilla Tille!
    Kram

• Nanna81

hoppas att ni får en underbar dag o super skönt på semestern.
    en kompis till mig kom nyss hem ifrån Thalaind han var där i 6månader....

sköt om er nu.....

kramar från annna

• Tandfen

Hej Tille!
    Ännu en dag med sol och värme har du fixat, du vet verkligen hur man gör. Ni har det väl supermysigt där uppe, med massa glass och läsk en sån här varm dag. Ha det så bra, superkillen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• Klatermaja
    Hej!!

Ja sprutor är inte så roligt, men det är skönt när det är över! Tänk, snart åker ni !!! Vad härligt ni ska ha det! Tille ser till att vi hemma i Sverige får det fint med .

Ha det så trevligt ikväll .

Kram
    /Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • sis02

Måste ju bara berätta att jag har fått Tilleboken idag Har inte hunnit läsa den ännu men tittat igenom alla bilderna och kunde inte hålla tårarna tillbaka. Mina två yngre barn stod bredvid och tittade, åh va söt han är Tille vännen sa 3 åringen! De pratar fortfarande en hel del om honom och vill se bilderna.

Tack tack tack Therese och Nicklas för att vi fått ta del av er underbara ängel Tille! Kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är. Han kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Känns som om man kände honom och er fastän vi aldrig träffats.

Ha en underbar dag och ta hand om varandra, fast det vet jag mer än väl att ni gör

Kram Nina

• trippel

Tittar förbi och ser att ni tränar och tränar...

Hoppas semesterresan blir bra. Har själv varit på semester i en vecka, skönt att komma bort från vardagen ett litet tag.

Kramar om...

• Sjödin85

Hej Tille!

Har tänkt ycket på dig, o vet att du har de bra där du är nu. Hoppas du ser o lär dig mkt roligt där du är.

Tack för den underbart vackra himmlen du ger oss.. Ditt leende lyser upp.

kram

• marie 37

Solen skiner även i Helisngborg. Hoppas att ni andra har lika fint väder.
    Therese, Vad du är duktig som håller igång och tränar så flitigt. Borde gör det samma med tiden är knapp, när man jobbar heltid.
    Ha en bra dag/ Kramar Marie

• Flutterby

Hallå i solskenet!
    Tack för alla fjärilskompisar du skickar till mig, Tille! Blir så glad när jag ser dem!
    Önskar er en härlig semester!