• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ankan34

Hej Therese önskar er en underbar semester, jag undrar lite om boken om Tille jag beställde den hos din man för ett tag sedan. Jag läste sedan att man skulle gå via ett bokförlag för beställning så nu undrar jag om jag ska göra det?
    Många kramar A-K

• nisse

Hejhej!

Kom på en sak från när jag var i Thailand! Ta mer er toapapper från hotellet om ni ska ut på några utflykter eller så för det är ju inte alltid det finns toapapper annars! Vattenslangar fanns ofta men inte papper, jag vet inte men har dom inte samma behov som oss att torka sig eller är det någon som vet hur dom gör? OM man väl kom till någon riktig toalett någon gång så var det för det mesta fotavtryck på toaringen för dom hoppade väl upp och satte sig, jag vet inte!!! ;0)

Hoppas ni får en underbar resa, kommer tänka på er!

Tille Tille Tille, tänker på dig ska du veta. Värdet är ju så härligt idag, mina småpojkar har varit ute och lekt hela förmiddagen! Massor med kramar till dig!

• Hemgårn

Tille, du skulle bara veta hur många små prickar man får på händernas ovansida när man rollar på färg på en vägg... Jag ser ut som en dalmatinerhund. Fast med ljusa prickar då. Jag hade tänkt, lille vän, att vi skulle ge oss ut och lära oss att simma om en stund. Är du med på det?

Snusning och kram, din Internet-kompis Magnus

Therese och Nicklas: Jag önskar er en riktigt jättefin och superunderbar lyxsemester i Thailand! Ät gott och koppla av. Fast osm nån här på FL sa: Akta er för maten - den kan knasa till magen på er! Ha med tabletter för sånt.

En redig och rejäl superkram från Olles pappa Magnus

• Yokas

Ha d så gott på resan
    Kram
    Tille finns i mina tankar varje dag

• babylover

Hoppas ni har en bra dag och Liam haft kul hos kusinen. Får hoppas Nicklas packar klart itid! ;.)

• babylover

Fick precis hjälp av sonen och hann aldrig hälsa till dig lilla Tille!
    Kram

• Anonym

Hello,
    I managed to read about your family, and I please want to know, if your 2 brothers and your parents live near to you? Or far away?

Wish you nice holidays!

• Kerstin001

Hello Therese,
    want to wish you nice holidays!!
    At which time you start tomorrow?
    How long is the flight?

We go to holidays, too! From the 13-27 May to Italy.

Greatings from Germany!
    Kerstin

• nisse72

hej hej ville bara önska er en supertrevlig semester hoppas allt går bra/kramisar Bea

Tillegubben ännu en strålande dag med dina härliga ögon som blickar ner mot oss.Ha en jättego dag med mycket bus och lek/Gosiga kramar Bea

• HeWe
    Hejhej i värmen den sköööna....

Vill bara önska er en helt ofantligt underbar semester imorgon...
    och en underbar dag idag... hoppas ni me njuter av solen...
    Idag blir det lite datasittande, tyvärr...men man kan inte låta solen gå förbi bara...
    så underbart varm som den är idag.
    Ha de nu bra, hoppas er kväll igår blev fin, kollar till er sen igen...bamzekramiz till dej Therese å Nicklas, Liam å Dea, å puss,puss Tillemann min vän...
    Vi hörs sen....er vän Helén.