• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Hej hej, nu har vi varit och fixat trycken i däcken på bilen och lämnat Liam på Yo-Gi-ho turneringen...

anonym: My parents live 30 km from us and my brothers live in Stockholm it is 400 km from us.

Kerstin001: At 0800 tomorrow we take the car down to Arlanda in Stockholm. Our flight leavs att 14.35. Then it is a 10 hour long trip with the plane to Bangkok. Then we must fly for 1 hour more to get to Koh Samui

• Tusenlilja

hej i den härliga värmen

nu är det verkligen vackert ute solen riktigt
    strålar och det är nästan sommar :)
    det är så fint med alla blommorna
    nu ska jag snart måla litegrand på tavlan
    min

jättestora kramar från /tusenlilja

ha det jättemysigt i Thailand
    och ta hand om er

kram igen

• Zaija

Hej!

Vill bara önska er en jättehärlig semester i Thailand.Hoppas ni kan njuta av det vackra vädret.Ta väl hand om varandra!

Nu har även jag beställt boken om Tille,vet ju inte om det går när jag bor i Finland men jag hoppas det.

Många kramar från mig!

• IR 72

Hei Therese og Nichlas

Titter innom for og ønske dere en fantastisk reise, kos dere masse det fortjener dere virkelig.
    Mange kramer fra Ingrid

• Ella79

Hej Tille...
    Idag kommer din mamma och pappa och hälsar på din lilla speciella plats, här på jorden -minneslunden. Jag tycker att du ska ta en liten paus från allt fotbollsspelande och badande då så att du kan kika ner på dem när dom kommer. Kanske vill dom säga till dig hur mycket dom älskar dig och då måste man ju lyssna...

Ha en go dag i solen unge herr Vesterlund! (Jag brukar kalla min son så...men Johansson då förståss)...

Många "Svalkande" kramar /Elin

• illern i mitt liv

Ville önska er en trevlig tripp . Hoppas ni får det hur underbart som helst .
    många kramar

• Ella79

Önskar er den absolut bästa resan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas att ni får bra väder, god mat och att ni möter många snälla och trevliga människor...

OBS! Kör försiktigt!!!

KRAMAR!!!!!!!!!!!!!!!!/Elin

• Linda82

kikar in och önskar er en trevlig resa!!

• loppan1

Kikar in och önskar en jätte bra resa, njut av varandra och titta mot stjärnorna så tittar Tille tillbaka

• emilsson

Vilket härligt väder!!!!! Nu har jag och lillkillen varit ute och gått i lite mer än två timmar. Så skönt!!
    Måste bara in och önska er en jättetrevlig resa. Passa på att koppla av ordentligt... Hoppas att ni får det skoj,det är ni väl värda:)
    Nej,nu måste jag in i duschen. Vi ska bort ikväll.
    Ha det nu jättehärligt!!!
    Många kramar till er/Caroline