• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • lektant

Godnatt Lille fjärilsbarnet Tille hoppas att du har haft en rolig dag tillsammans med andra änglabarn.Godnatt Therese och Niclas och hoppas att ni har det bra Kram/Mait

• HeWe

Hej hej ...gooafina Tillemann...
    Nu e de ju snart natt.. så även hos dig... nu ska nog små-gooafina fjärilsänglar sova, sussa så sött...med ett vakande öga på glänt för sina nära å kära...
    Förstår att mycket spännande händer hos lilla MammaMys å PappaGooos....å du e med dom överallt...de vet jag. Skulle allt vara en upplevelse att få hänga på den resan...eller hur lillgubben...men du är ju där..de e du..men lilla jag.. jag får nog göra mej en egen resa dit nångång..har ju hört att det bara är sååå underbart där...
    En arbetskompis till mej kom därifrån förra veckan..å de hade det såååå underbart.
    Du ser väl till så att mysmamma å goospappa får det fina vädret när de är där..men de kan väl inte vara sååå dåligt där nångång eller..de ser ju Du till, eller hur.
    Vet du Tillemann....min vän...i helgen åt jag min första Mjukis...vet du vad de e ... ååå, så gott..de e mjukglass, vit härlig smarrig vaniljglass som man spritsar i en våffelstrut, me gooströssel på om man vill..
    Så nu har jag hunnit äta 2 stycken...å sommarn har inte ens börjat. För många, många år sen...då jobbade nämligen jag på en liten fabrik som heter GB-glace, å är man glasso-maan så älskar man å jobba där...det är som ett himmelrike fö r små "glasso-maaner", men sen lade dom ner fabriken här i Piteå, så jag fick sluta å många med mej...trist, trist...men tur är att gb:s glassar finns kvar...å jag älskar dom fortfarande...mmmmm.
    Hoppas du får smaka på en mjukis eller kanske en fin liten Igloo me 2 pinnar nångång på ett av alla dina äventyr...ska dra med dig ut på en glasskiosk nån dag...sommarn e lång, å vi hinner äta massor me googlassar..visst vännen...
    Nu e de nattinatti för lilla tanten helén...lägg dig å vila så sött bredvid Bamzesnutten å lilla runda gubben, men glöm inte ...ögat på glänt...å du e me oss alla överallt..jämt, jämt...

Nu ska vi skicka en hälsning till lilla mysmamma å goospappa me, dina fina föräldrar.. hoppas er fina semester är som ni hoppats...å bättre...
    Hoppas ni får en skön natts sömn, utvilade å pigga...kan tänka mej att ni redan är varma å fina i färgen, å att ni är duktiga på att använda solskyddskrämerna..
    Kan tänka mej att pappaGooos hennatatuering blev otroligt fin.. fjäril, kunde inte bli bättre...en fjäril för lilleMysTillemann..givetvis..
    Ha nu en fin natt, kramas å mys, kärleksfamiljen så fin...
    LilleTigerLiam å SessanDea... hoppas era dagar är fyllda me roliga saker... leka me extramormor, å mamma , skolan å kompisar...precis som de ska vara...
    Vid de här laget sover nog ni redan... men jag önskar er en sån fin å goo-natt, många kramiar till er, storaStarka syskon.... Tillsammans e ni starka..helt klart..
    Tillemann..saknar dig såå otroligt mycket...du är en stor liten kille...här, då, nu, sen å föralltid...alltid i mitt hjärta..min vän..
    Nu säger jag nattinatti för denna gång...ögat på glänt..så är vi för varann..
    sussa lugnt... kollar till dig imorrn...kramiz till mammaMys, pappaGooos, TigerLIam å SessanDea...å du min vän..Tille...så nätta fjäderlätta snuzningar på din gooa rara kind...vi ses...en dag..allihopa...vännen Helén.

• bbff

Hej Therese och Niklas!
    Verkar som att ni har det varmt,skönt och gott i Thailand... helt rätt! Det ska ni ha. Ta vara på tiden och varandra!

Kram Lotta

Tille-söt...alltid i mitt hjärta! Tänk att du lärt dig simma idag, bubben!
    Ha det bäst och sov gott inatt!
    Lotta

• Tusenlilja

hej Therese & Nicklas

verkar mysigt och skönt i värmen
    hoppas på fina dagar hela tiden

ta hand om varann

kram T/

Tille sötisen
    det var inte ett moln idag på himmlen
    jag tror att du såg solen också
    och lekte med molntussarna

/kramisar

• Happy me
    God natt kära lilla Tillehjärtat! Sov gott på din stjärnhimmel!
  • Amanda och Cevins mamma

Hej Tille med familj!

Tille jag hoppas du har det bra i nangiala och att alla vill leka med dig! ;) Mamma och pappa verkar ha det bra i thailand, fast det vet väl du redan...

Sov så gott lilla gubben!

ps. är det någon som vet vad den andra EB sjuka pojkens namn är här på FL?

• mysan34

Skönt att ni har d bra Therese å Nicklas även om sömnen ligger efter men så e d på semestern man e tröttare när man kommer hem än innan man åkte .Och ni har ju ändå massor å ta igen.Så nu ska ni bara njuta.E helt faschinerad att ni ens orkar bry er om oss å skriva här å tala om hur ni har d, å självklart vet jag att hjärtegrynet e me er där.Han måste ju kolla till er så ni har d bra den lille raringen.Ta inte ut er allt för mycket nu utan njut å koppla av å tänk på vad som väntar när ni kommer hem.En liten bebbe kanske kanske blir till vem vet förmodligen bara grynet han har koll säkert på läget för vem skulle blitt en stoltare storebror än han.Allas vår underbara lilla stora kämpe.
    Många soliga kramar till familjen
    Å snusningar på din panna grynet jag vet att du har d gott i din himmel.
    Å fina mobilen e tänd varje kväll hjärtat bara för dej d e barnen noga med att d e Tilles mobil d vet hela grannskapet om
    Kramiz

• Mettan69

God morgon Tille

Snart är det dags att vakna till en ny dag med nya äventyr. Skönt att höra att du är med dina föräldrar och ser till att de har det skönt. Tror även att du slänger ett litet öga hemåt åt dina storasyskon. Ha en underbar dag även i dag.

Saknar dig men din närvaro finns alltid i luften och ger mig både eftertanke och glädje.

Therese & Nicklas: Jag vågar knappt tänka på hur gott ni har det medans en annan sliter på jobbet. Men är det några som förtjänar en semestertripp på tu man hand så är det ni. Sköt om er och hoppas dagen även bjuder er på nya äventyr.

Många gosekramar Marieth

Amandas mamma: Den andra killen heter Kristoffer och han hittar du på kepa71. Även han en underbar kille med glimten i ögat.

• MiaMaa
    Amandas mamma skrev 2006-05-10 00:43:57 följande:
    Hej Tille med familj! Tille jag hoppas du har det bra i nangiala och att alla vill leka med dig! ;) Mamma och pappa verkar ha det bra i thailand, fast det vet väl du redan... Sov så gott lilla gubben!ps. är det någon som vet vad den andra EB sjuka pojkens namn är här på FL?
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m8892534.html

www.familjeliv.se/krypin/kepa71/presentation

det finns en till men jag kommer inte på vad hans mamma heter här...
    john 10/6-02 jens 1/1-05