• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Berith69

Therese o Nicklas: Kul att höra att ni kommit fram till Thailand. Hoppas ni får det riktigt skönt och kan ägna er åt bara varandra, det är ni väl värda.

Hemgårn: Dina berättelser är helt fantastiska. Om det blir en bok av dem så vill jag gärna köpa den!

Godnatt, och en snusning till dig Tille!

• fia4

Vilka underbara texter du har skrivit Hemgårn..
    Therese o Niklas, njut av Thailand o ha det helt underbart!! Tänker på er o Tille. Han vakar över er..

• solrosen74

En liten gonatthälsning från mig till er alla, en extra snusning på din kind lilla Tille.

• marie 37

Idag fick jag din bok, Tille. Den är jätte fin. Mina tårar har rullat hela kvällen. Nu är det dax att sova. Snusningar till dig min vän.

Tackar för uppdateringen men tänkt nu på att ni har semester. Vi finns kvar när ni kommer hem.
    Kramar/ Marie

• Helena o Teo

Tillekillen, igår missade jag att skriva till dig, men som tur var så fanns du på plats så vi kunde vinka till varann! Det känns bra att somna när vi har vinkat, tycker inte du också det?

Din mamma o pappa verkar ha det underbart på sin semester, men det vet du nog redan för du vakar säkert över dem så att de känner din närvaro hela tiden.

Längtar så efter att din bok ska komma, hör att flera har fått den.. men jag får härda ut ett tag till och titta på bilderna här på Fl. Jag saknar dig Tille, trots att jag aldrig lärde känna dig på riktigt...

Myskram o puss!
    /Helena

• Jannika9905

Therese och Nicklas!
    Hoppas ni har det riktigt bra nu där borta i Thailand. Att ni rår om varandra riktigt ordentligt och bara ÄR!!! Ni behöver alla nya krafter ni kan få. Tänker som alltid på er och ert bästa. Håller utkik efter nyheter från er varje dag! Massor av kramar till er båda!!!

Älskade lille Tille!
    Må du ha det riktigt bra med alla dina änglavänner. Idag har ni åter givit oss sol och värme här nere. Det tackar vi för!!! Du ser väl till att mamma och pappa har det bra där borta i Thailand och håller ett öga på dina kära syskon? Det vet jag nog att du gör. Här flyger fjärilar omkring hela dagarna och då kan man inte annat göra än att tänka ännu mer på dig. Du goa lilla vän som fattas oss. Tänker alltid på dig, du kommer alltid ha en särskild plats i mitt hjärta. Önskar dig allt gott nu däruppe!!! Massor av kramar till dig underbara vännen!

Inte att förglömma världens bästa Tille-syskon Liam och Dea. Självklart finns även ni i tankarna. Ni får ha det så bra ni kan utan lillebror. Han finns alltid med er var ni än är. Tänk på det!!! Massor av kramar även till er!

• olivettan

Therese o Nicklas:Hoppas ni har det bra! Känns tomt på tråden nu när man inte har samma "kontakt" med dig.
    Men ni kommer ju snart hemGlad
    Njut av er semester, ät en massa gott och drick gooda drinkar.
    Många kramar

Tille, lille vän dags att säga godnatt nu. Hoppas du sover riktigt gott och drömmer goda, fina drömmar......

• Skrotan04

Hej, hej på kvällskvisten! vad skönt att höra att ni har det gott i Thailand!!! Och självklart vakar er lille Tille över er!!!! Ha nu en underbar semester!!!!!!

Go'natt från mig och min lilla skrota!!!

• glömsk

Hoppas ni har haft en bra dag...Akta näsan i solen hihi..Natti natti kram Lotten

• CarinaS

Skickar en godnattkram till er båda långt därborta - hm...men hur är det med tidsförskjutningen är det 7 timmar eller? Nåväl, kram i alla fall! Carina