• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • PamH

Hoppar in och säger god natt.Hoppas ni har det riktigt bra.
    Det är en riktigt tomhet efter dig på tråden Therese.
    Varma KRAMAR till er.

• A S

Åh vad härligt att läsa om er semester! Vad fint med alla fjärilar, och en på Nicklas med! Så klart Tille är med er, det är han ju alltid!
    Kramar

• Änglasång

Hej,Therese och Nicklas!
    Hur har ni det i värmen?
    Hoppas att ni har smörjt in er ordentligt,så att ni kan sova på nätterna...
    Här hemma i Sverige strålar solen förfullt,och träden grönskar.
    Läste i en tidningen,att några har visst redan vågat sig på att bada i havet.(ca 10-12grader varmt i vattnet,brrr...brrr...).
    Jag tänker vänta ett tag till iallafall...
    Vårkramar ifrån:Änglasång/Elinor

• Toblerone

Hej på er!
    Hoppas att ni har det bra på andra sidan. Ni använder väl ordentligt med solskydd...så att inte skinnet krymper en stolek, det brukar inte bli så skönt då.
    Ha´de gott och god natt, fast ni sover nog redan!

Kram Lena

• kapet
    emilsson skrev 2006-05-09 20:46:26 följande:
    Hej på er.Hoppas att ni har det jättebra och härligt på semestern nu-det kan ni verkligen behöva!!!Det är en riktig tomhet efter dig här på tråden Therese. Fast än att man vet att du kikar in och skriver några rader när du/ni har tid så saknar man dig ändå:) Knepigt det låter va?!Ha det nu jättebra och ta väl hand om varandra.Många kramar/Caroline
    Håller med. Hoppas ni har det bra.
    Vi har det varmt och skönt här också.När ni kommer tillbaka ,kommer det att bli grönt överallt.
    Önskar er det bästa
    Många kramar
  • Annica71

Hej Tille-man.

Visst är det härligt att höra att din mamma och pappa har det bra i Thailand? Men det ser du säkert hela tiden från din plats.

Sov gott vännen.

Natti

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Hemgårn

Tille, nu ska jag läsa sagor som mina elever skrivit. Jag kikar in efter det!

Snusningar! Din InternetKompis Magnus

• Solktt

Skönt ni verkar ha det på semestern! Det förtjänar ni så mycket! Unna er allt gott och bara lata er!!
    Kram maria

• Bonus

Kikar in och säger god natt tille r

omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• AnnaCarina

Hej Therese, roligt att höra från dig, hoppas att ni får sova ikap lite grann, JAg var i era hemtrakteridag, flög upp till Sundsvall och tog buss till Härnösand, vad fint det var , mycket läckert med deltat. nu har jag målat klar tleksstugan som barnen fick av morfar, målade till 23.30 i går och så var det upp 5.00 i morse, så jag har oxå minus på sov kontot. Ni finns i mina tankar,
    kramis
    Anna