• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • fightclub

God morgon på er! Fast hos er är det ju mitt på dagen....Hoppas ni sovit gott och är redo för ännu en härlig dag.
    I dag har vi mulet här i Sundsvall. Så lite avund känner jag....men bara lite....ja, pyttelite...fast det hade varit skönt med semester...
    Mumsiga kramar till er 2. Sköt om er/varann./Helena

• viktoranton

Therese och Nicklas!
    Hoppas att ni har det bra och att ni inte har bränt er, smörj in er ordentligt....

Många kramar till er

• niederkk

Good morning Therese and Nicklas,
    hope you have a nice, sunny day.
    I think of you all, kind Regards from Germany,
    Kristina, Marie and Lars

• Luffarmor

Hoppas att ni ahr en fin resa

Stolt mamma till Rasmus
  • PamH

Hoppas att ni har det skönt i Thailand.
    Här skiner solen än ett tag,ska bli sämre väder.
    soliga varma kramar til er.

• AnnaCarina

Go morgon,
    hoppas att ni har det bra, här är allt bara bra solen skiner och det är snart helg.
    kramisar
    Anna

• loppan1

Hej
    hoppas att ni har det bra och att solen skiner på er
    Kram

• Klatermaja

Godmorgon Familjen!!! Önskar er ännu en trevlig dag i paradiset! (==== ===)

En fråga till er här inne: Är det minnesboken om Tille ni pratar om eller den i pocketformat som skulle kosta 60

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Snuttan77

Godmorgon!

Hoppas ni har det avkopplande och skönt i Thailand, jag skickade ett mail och beställde en bok men har inte fått något svar, funderar nu om det blivit nåt fel..

Tillegubben, hoppas du har det fint hos änglarna, här är det sol idag så de är nog på gott humör och jag tror det beror på dig och dina vackra blå ögon.

Kramar Anna och Ida

• Adde1

Hej Therese.

Härligt med semester, ni verkar ha ganska så roligt med alla era äventyr.

Jag har också varit på dessa orm fighter, det händer faktiskt ibland att dessa aktörer blir bitna och dör. Jag har varit där 2ggr, men jag vågade inte hålla i ormen. USCH.
    Hoppas att ni får shoppa en del, det är ju så billigt, lagom pris är 50-60 av begärt, kanske lite svårt för Nicklas att pruta, han kanske har lärt sig.

Hoppas att ni får en fortsatt underbar semester.