• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • annca

Godmorgon/godmiddag!
    Meteorologerna har varnat för att vädret skulle börja bli sämre med början i går, men ta i trä, än så längs strålar solen från en vackert försomamrblå himmel med små vita molntussar!
    Var det en god kinamiddag? Det tror jag nog. Det mesta var gott i Thailand så vitt jag minns. (Iaf om man gilalr lite hetta!) Hoppas ni får en fortsatt mysig semseter och en skön dag idag. Tille sitter nog och är nyfiken på vad ni ska hitta på nu, så han får se hur mycket spänannde mamma och pappa får uppleva!

Lillgubben, tigrarna var väl spännande? Och visst var mamma modig som vågade hålla ormen!? Och så många vackra fjärilsvänner du har där! Vad ska du hitta på för äventyr idag? Bygga trädkoja kanske! Det är kul! Och sedan sitta där och spana på djur, kompisar, fåglar, molnen... Och dricka saft och ärta kaka förstås!
    Dunpussar!
    /Ank-kompisen

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Stjernen

Hei hei...
    Håper dere koser dere og har det bra.. Tenker på Tille vi også. Glemmer aldri de blå øyene hans.

Kram

• marie 37

Solen skiner här i Hbg, dock är det bra mycket kallare nu än för bara några dagar sedan. SÅ mys nere i Thailand och bada så mycket ni orkar, för det lär dröja innan man kan bada här hemma.

Många tankar /Marie

• Mettan69

I går var jag inne och läste sagan om påskharen och Tille. Så underbar fin. Tårarna rann men leendet fanns där också..

I dag har jag grinat igen. Fick äntligen till det med Camillas sång. (inte så duktig på datorer). Jag håller med alla andra här på FL. Otroligt bra sång.

Lilla Tille om du bara kunde fatta vidden av hur mycket du har berört alla här nere på den korta tid du fanns med oss. Det finns inte ord för hur mycket man vill tacka dig och dina underbara föräldrar. Låter fel att tacka någon som bidragit med så mycket pga sin sjukdom men självklart så fattar väl alla att man heller hade sett att du fått vara frisk.

Saknar dig och tänker på dig varje dag du underbara lilla ängel.

Många gosekramar Marieth

• Ulrika mamma till 4

Hej!
    Att du bara vågade!
    Det räcker med att se ormar på tv,för att man ska känna rysningar.Usch!
    Låter som ni haft en helspännande dag.
    Många Många Kramar!
    Ulrika

• A S

Tittar in och blir så avundsjuk.
    Ta hand om er!

• IrmelinFraNorge

Hei. Håper alt står bra til i Thailand. Tenker på dere masse. Kram Irmelin

• Eija77

Kikar in och ser att ni har fullt upp och har det bra i Thailand

Tille: Tack för att du låter solen skina över oss.... Tack för att Du är Du...Tack för allt du gett oss...TACK FÖR ALLT!!! *kramar om*

• Jannika9905

Tack snälla Tillevännen för att du och dina änglavänner strålar med solen även idag. Himlen är lika blå som dina underbara ögon! Du leker väl och har kul nu kan jag tänka.Du kikar väl ner lite då och då på mamsen och papsen och skrattar åt alla deras upptåg där borta i Thailand. Här sitter jag och tänker på dig och din familj som alltid. Bara goda tankar, vet ju att du har det bra nu. När fjärilarna flyger förbi här nere ser jag bara dig!!! Du lilla fjärilspojken! Ha det nu bra så hörs vi snart igen. Massor av gosiga kramar och snusningar från mig.

Therese och Nicklas!
    Hoppas ni har ännu en bra dag i Thailand med mycket äventyr och shoppande. Lev och må bra ni underbara vänner. Ni förtjänar verkligen allt gott!!! Tänker på er och önskar er all lycka. Ha det gott kära vänner och ta hand om varandra! Varma kramar till er båda.

Liam och Dea!
    Önskar er en bra dag med massor av bus och äventyr. Ni är ju världens bästa Tillesyskon. Det vet ni väl? Massor av kramar till er oxå!