• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • olivettan

Therese och Nicklas!
    Hoppas ni har haft ännu en bra dag i Thailand.
    Men att ni sluppit läskiga ormar och andra kräldjur Glad
    Tittar in senare igen
    Många kramar till er

• JohannaAxelsson

Du skrev i din gästbok att du o Nicklas ska sitta i nyhetsmorron soffan den 24. Är det då den rikstäckande eller bara för tv4.se/mitt?
    Är det en liten intervju då eftersom dokumentären ska sändas sen på kvällen?

Ha det underbart!

Kramar Johanna

• Therese6699

Good evening... almost dinner time here again. Tomorrow are we switching hotel. I  hope that one is nice to. Today we have had a relaxing day... Been reading by the pool all day except for an hour of massage... only 40 sek for 1 hour.. can't belive it! But it is very nice for my big buddha body : )
    Nicklas took a foot peeling too. Hehehehe wasn't a clever move.. he is very "kittlig"! It was 15 minutes of terror for him and 15 minutes of laughing for me... I laught so much that I cried : )  Very funny, unfortunaly I didn't bring the camera. I guess you all should laugh if you seen Nicklas face the hole time.

Liam are having a blast with my mum. Yesterday when we spoked with my mum Liam scared her with a "slemleksak" so she cried out in fear before she saw what it was.. Nicklas heard Liam laughing in the background. Hehehehhe my poor mum!

Dea is with her mother but she is coming to visit us next wednesday. We have bought a very nice dress for her. I hope she will be thrilled over it.

The book that has arrived for a few is Tilles Liv. The memory book! Not the pocket. The pocket is released in two weeks.

I really hope you all support Nicklas and me at Nyhetsmorgon the 24:e we probably need that!

Have a nice day.

Therese

• Eija77

Jag behöver inte se kort... jag tokskrattar bara jag läser om Nicklas fotmassage

• Karlskronamammut

Åh va ni verkar ha det bra i thailand, det är ni verkligen värda.
    Synd att du inte hade med dig kameran när Nicklas fick fotmassage.

Klart vi finns där för er den 24. Är det rikstäckande? Såg nu att dokumentären ska sändas samma dag. Jag har nu bokat mig denna dagen för er. Vill absolut inte missa er.

Ha det så gott på semestern!

Kramar från Marie & Jonah.

• Klatermaja

Therese: Vad härligt med massage! Så ni ska vara med i nyhetsmorgon? Blir det någon dokumentär den 23:e då?

Önskar er en trevlig kväll i paradiset!

Kraaam

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Temugg

Härligt att höra att ni har det bra!
    Typiskt att man alltid har glömt kameran när den hade varit som roligast att ha!

• Jannika9905

Hej Therese och Nicklas!
    Låter som en skön och rolig dag ni haft idag! Skulle självklart vilja se Nicklas min under fotmassagen. Hoppas ni mår bra i kropp och själ då efter dagen. Hoppas oxå att middagen blir god och att nya hotellet blir bra. Självklart har ni mitt fulla stöd den 24 maj, det kan ni lita på. Tänker alltid på er så inte missar jag det inte. Förstår att ni behöver allt stöd ni kan få trots att ni är så starka som ni faktiskt är. Ha det nu riktigt gott så tittar jag in imorgon igen. Massor av kramar till er båda.

Tille!
    Du måste ha skrattat riktigt gott åt pappas fotmassage!!!
    Gosiga kramar till dig lille vän!

• IrmelinFraNorge

hei. klart at vi skla støtte dere når dere er på tv. Nyhetsmorgen kommer jo på nettet også. Flaks for oss i Norge. Og heldigvis får jeg tilsendt dvd av dokumentaren. Den blir nok flott den også. Minner alle norske her på tråden om at gratis kopi av DVDen fås ved å sende navn og adresse til min inbox. Kram Irmelin

• Mettan69

Jag har redan bokat tv:n den 24 och då är det inte chips jag kommer att ha i handen utan massor av papper. Vet redan nu att jag kommer grina floder men att det också är med värme som man kommer att se er och Tille. Min man har svårt får att se barn lida så han förstår inte att jag vill utsätta mig för det.

Vet någon vilket klockslag det kommer att sändas på morgonen?

I vissa lägen är inte våra karlar stora. Kan bara tänka mig synen av en svårt plågad Nicklas och jag tror inte saken blev bättre av att du stod brevid och garvade... Underbart

Skönt att höra att ni har det bra. Det förtjänar ni.

Liam: Du gör helt rätt i att sätt fart på "mormor". Dom skall inte tro att bara för att du är sockersöt så sitter du där de sätter dig. Busa på du bara..

Många gosekramar Marieth