• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • nisse

Hejsan på er!

Så kul att höra om era äventyr, många härliga minnen blir det. Hoppas verkligen ni får en härlig dag till sjöss också. Therese, försök att titta mot horisonten, det brukar hjälpa lite ialla fall! Massagen lät ju härlig, stackars Niklas med hans fötter, kan riktigt se det framför mig!!! Ha en fortsatt underbar resa! Hur varmt har ni där nere? Självklart är den 24: redan inbokad, ni finns alltid i våra tankar!

Har läst om några pins som en del skriver om, hur får man tag på dom, skriver man till er eller?!! En sådan vill jag verkligen köpa :0)

Tille, Tille, Tille! Massor med nattiskramar till dig! Hoppas på fint väder på söndag då vi ska fira mina barns "lillafarfar" som vi kallar honom, det är min farfar alltså. Han har fyllt 86 år, oj oj oj, inte dåligt!!! Du kan väl försöka göra ditt bästa men det är klart ni har ni ju inte haft vattenkrig på bra länge så jag förstår om det lockar men försök håll upp mellan 15 - 18 på söndag i alla fall!

Ha det nu så bra och puss och kram hela dan ;0)

• mamma69

Hejsan! Ni verkar hade underbart, det är skönt att höra, det är väl klart vi stöttar er den 24e. Liam har det bra hos din mamma hör jag, va kul! fortsätt och njut av semesterdagarna som är kvar, hade så bra! kramar i massor.

God natt Tilleprinsen! undrar över dig, jag vet du har det bra lilla ängel, du är såå fin lilla lilla du.

• Siv1974

God natt lille Tille vennen sov godt og drøm søtt høyt der oppe i det blå:) Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: God natt og sov godt:) Klem fra meg.

• 3småttingar

God natt Tille lille .
    Har inte hunnit läsa tråden på ett par dar men hoppas att du Therese och dU Niklas har det bra i värmen i Thailand.

Många många kramar.

Tänker på er ofta.

Lena

• Ester1

Vad ni verkar ha det bra i Thailand, det känns skönt!
    Tänker på er.

• sis02

Härligt att höra att ni har det så mysigt i Thailand, det är ni värda. Fick mig ett gott skratt och riktigt såg Nicklas framför mig när han fick sin fotmassage

Klart vi finns här den 24:e Ni är ständigt i mina tankar. Ha en fortsatt underbar semester! Kramar

• Hemgårn

Tille, jag kommer sen, ska fixa tårtan till Olles 2-årskalas imorgon.

Snusningar, din Internetkompis Magnus

• FraNorge

Selvfølgelig finnes vi her og støtter dere den 24 mai. Kommer til å se på programmet på nett, og dokumentaren skal jeg få en kopi på dvd av fra Irmelin. Kjempesnilt. Kos dere fortsatt i Thailand. Klem.

• PamH

Hej Therese & Nicklas!
    Vill bara säga att ni är ständigt i mina tankar varje dag som natt.Hoppas att morron dagen blir bra för er.
    Roligt att höra att det är bra med Liam & Dea också.
    God natt kramar till er.

• MuminMy

Hej Tille

Det var ett tag sedan jag hälsade på dig nu, jag har haft fullt upp på jobbet men idag tänkte jag på dig... det kommer nämligen att ganska snart komma en hund till dig, en stor guldfärgad hund, han är jättesnäll men saknar nog sin lillebror jättemycket, jag tänkte att du kanske kunde ta hand om honom och leka lite med honom? Det vore jättesnällt!

Hoppas du har det bra, att chokladen är god, fjärilarna vackra, solen skön och bollarna färgglada

Gonatt från oss!

En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor. /Franciskus