• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Vips

Hej på er!
    Så skönt ni verkar ha det! Härligt, man blir så sugen på att åka iväg nu!
    Sola och bada för mig också och njut av tiden!
    Ha det så bra!

Gonatt på er, gonatt Tille där du är!

Många kramar/Annika

• Bonus

Hej på er !!! Det låter som ni har det riktigt bra där borta, trots mycket tankar ....
    Njut av dagen man vet inte vad morgondagen har att erbjuda...
    Omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• lamagirl

kramar om
    hela familjen
    KRAM
    Eva-Lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn.

• natta83

vilken adress är det till den sidan där tilles låt finns??

• Hemgårn

Tille, det är sent nu och det som för en stund sedan var idag är nu igår. Konstigt hur det kan bli, eller hur?! Jag hade lovat att berätta om kubbspelet men det måste dröja lite till. Senare idag borde funka för mig.

Susningar, din InternetKompis Magnus

• HeWe
    hej lillegooe vännen min...jag tassar så sakta å tyst nu, för jag tror nog att de flesta sover...eller hur?

Jag måste bara få berätta för dig..min gooe vän, Tillemann....du vet kalaset...som vi skulle på idag...
    min svåger fyllde ju år..men då skulle hans lilleknatte..Hampus 4 år, springa ikapp me våran gooe Lowiz..å han flög i en stolpe å slog upp en stor bula i pannan, så den sprack lite..fick fara på akuten å blev omplåstrad...huvva, huvva...stackars liten...men han var sååå duktig å stark...som spiderman som han hade på sin pyjamas...
    ser du såna tokiga saker som kan hända..nya äventyr varje dag...
    Men tårtan å fikat var jättegott...åsså bjöds de på vin om man ville de..så då fick gamla tanten Helén ett glas...ojojoj...lite yr i mössan..needå, inte det...men de var ju gott me kaffe å tårta...mmmm...men jag saknade ju glassen...å dej förståss...
    Nästa äventyr...vad kan de tänkas bli???...alltid spännande...man vet ju aldrig, men den dagen får vi se..
    Nu får du sussa sött...kramizmjukisar till dej gooe Tillemann...vi hörs imorrn...din gooe vän Helén...SagoTanten...

Ps..vi hälsar gonattinatti till fingooa mammaMys, pappaGooos å Liam å Dea me...vi saknar er...kram.
  • ninaa 65

Hej på er!
    Det var ett tag sen jag var här och skrev, har varit i England ett par dagar, det var fint. Läser i din dagbok Therese att ni har det bra tillsammans i Thailand, det hade varit kul att se Nicklas när han får fotpeeling. En sak till vet jag det är att ni kommer att få mångas stöd den 24 maj. Ha det nu så bra och många kramar till er.

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen. Her hos oss skinner solen enda det ble meldt regn og overskyet på værmeldingen:) Tror nok du har ordna fint vær til oss jeg:) Du får ha en kjempe fin dag der oppe i det blå sammen med alle dine englevenner:) Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Ønsker dere en riktig fin dag i Thailand. Håper dere får gjort masse spennende og kost dere sammen:)

• skruttis11

jag såg en gör fin fjäril igår jag undrar o de va du tilleman

den va stor å fin hade de finaste färgerna som en fjäril kan ha

jag hoppas du har de bra i nangalia å leker på de evigt gröna ängarna

mamma therese å pappa nicklas jag hoppas ni har de bra i thailand å njuter av solen

de går inte en dag utan att jag tänker på er å tilleman

många kramar fam karlsson i kristinehamn