• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Killarna Larsson

Anonym (lilla jag)
    Menade inte att vara anonym... sorry

• ELR
    Glad Men!!!! Vilka ljuvliga bilder ni har lagt upp!!!
    Man blir så glad, när man ser hur fint och bra ni verkar ha det!!
    Såg riktigt hur stoltheten lyser från Nicklas till dig Therese, när du står och
    har papegojorna på dina armar.

Kramar från Eva med familj
  • pofia

Hallå!

När jag tittar på bilderna från Thailand slår det mig att ni verkar vara så härliga människor...och jag önskar så att ni får bli föräldrar igen!! Att ett litet barn får uppleva er kärlek...

Tille...du kollar väl till mamma och pappa ibland när dom är i Thailand? Ser till så att dom har kul va? Jag längtar så till jag får se dig på TV...än så länge har jag ju "bara" sett foton av dig du söta lilla kille... Ha det så bra tills vi ses... Snusningar på din hjässa...

Många tusen kramar Sofia

• Farth Vader

Åhhh vilka underbara bilder. Jag blir varm i hjärtat när jag ser hur fint ni verkar ha det. Ni utstrålar så mycket kärlek, inte konstigt att Tille valde er till föräldrar.

Hoppas resten av semestern blir lika härlig.

Tille, du goa lilla ängel. Du finns ständigt med oss. Blev lite ledsen ikväll när jag tände ditt ljus..men så kände jag i hjärtat att du har det såååå fint och bra nu, och då blev det lite lättare. Lilla gubben.........

• babylover

Vad mysigt ni verkar ha det! Kan lite föreställa mig era backar- vi hade något åt det hållet i december på Teneriffa med barnvagn, inte kul!
    Kommer tyvärr inte kunna se er live i tv den 24 då vi är i Turkiet men ska programmera videon så vi kan se allt när vi kommer hem. Vill ju absolut inte missa filmen om Tille!

Lilla söta Tille vi tänker på dig och allt du hann här på jorden1

Många kramar

• Siv1974

Hei lille Tille vennen:) Håper du har hatt en fin dag i dag. Så mamma og pappa hadde tatt bilde av en sommerfugl i Thailand. Var det du som var innom dem for å si hei? God natt da vennen og drøm søtt på din lille myke sky:) Suss og klem.

Therese og Nicklas: Takk for at dere deler så fine bilder med oss. Kos dere videre på en velfortjent ferie:) Klem fra meg.

• CarinaB

Hej, vilka fina bilder, ser urmysigt ut. Koppla av nu, det förtjänar ni så......

• misan 80

Åh, vad härligt ni ser ut att ha det. Det är ni värda!

Jag önskar er världens bästa fortsättning på er resa.

Godnattkramar, Maria

• annca

Nu ska jag gå ut och vinka, Tille!
    Nyss hade du nog inte gått in från lek och bus än, för stjärnan syntes inte än. Men nu så har du tänt lampan i mysiga stugan din! Gör du en kopp varm choklad och kryper ner i sängen med duntäcket och en äventyrsbok nu?
    Din ank-kompis är trött, för lilla dottern hennes är snuvig, men ville ändå gå upp halv 6 imorse, så nu är det nattadax för mamma här!

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • olivettan

Tille, nu är jag trött. Ville säga godnatt till killen med dom blåaste ögonen.
    Sov gott lille vän och dröm goda drömmar........