• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • antitanten

God morgon ...
    Tille o familjen
    Bland dom fluffiga molnen här i Sthlm sitter Du Tille och spanar in allt som sker. Både här o där....
    Läste tidningen i morse(fast på nätet) och blev så innerligt upprörd över att inte fler människor donerar organ. Vad är folk rädda för egentligen? Eller vad är det för något
    som hindrar dom från att göra denna mänskliga gest ?
    Att ge liv, eller att kanske kunna förbättra någon annans  liv borde väl ändå vara det viktigaste i livet.

Därför lägger jag in en bild på denna ljuva lilla flicka, som behöver ett hjärta snarast möjligt. Hon är bara en av alla de små ljuvliga barn som behöver ett nytt hjärta eller ett annat organ som gör deras liv stor skillnad.

Eftertänksamhetens tid är inte förbi....den har bara börjat Tille.
    Det vet du och det lyckades du sprida till så många, den korta tid du var här på jorden.
    Du gjorde ett så fint jobb Tille, och dina föräldrar fortsätter göra det !

Många kramar o fluffiga moln-hälsningar
    Lena

• Sanders mamma 04

God morgen, eller god dag blir det vel i Thailand

Lo godt da jeg las dagboken. Syns jeg ser ansiktet til Nicklas. Det var nok en morsom opplevelse for dere begge, he, he.

Det virker som Liam storkoser seg med stemormor. Det er sikkert godt å vite at han har det så fint når dere er på ferie. Men han blir nok kjempeglad når dere kommer hjem. Koselig at Dea kommer på besøk igjen da. Tipper dressen faller i smak hos henne

Klart vi støtter dere den 24. Dere er i tankene våre og vi sender styrkeklemmer. Vi er her når dere måtte trenge oss. Gleder meg til å få se dere i dokumentaren. Må få sett nyhetsmorgen på nettet etterpå, for det er vel ikke riksdekkende.

Håper dere får det fint på det nye hotellet! Kos dere resten av ferien! Dere trives jo så godt i hverandres selskap så dere får det sikkert toppers. Det fortjener dere!

Klem

• Sanders mamma 04

God morgen Tille-vennen!

Håper du har det fint med de andre englebarna. Savner deg. Har boken som mamma Therese laget om ditt liv. Den får meg både til å smile og gråte. En skikkelig godgutt!

Du var her på jorden så altfor kort tid, men likevel har du satt dine spor over flere kontinent. Du vil alltid ha en plass i hjertet mitt. Kommer aldri til å glemme deg.

***Klem***

• Safari
    HallojGlad

Ni verkar ha en toppen semester i Thailand. Härligt.

Självklart kommer jag att titta på er den 24:e. Skulle kännas konstigt att inte göra det...

Ha en fortsatt härlig semester nu.

Kramizar
  • nessie72

Ni kommer defenitivt ha vårat stöd den 24:e.....skulle inte missa det för allt i världen....

Nej nu skall jag börja förbereda in för Rickards 1 årsdag....

Ha nu så trevligt i dag

tmbuvrhgggg34rtghiu 77hyjrrmn6nwwjg8j ear 7wetrwgtgr b
    ( Rickard hälsar)

• antitanten

Hej igen Tille-familjen

Glömde ju säga att vi kommer sitta här den 24:e och stötta er när ni kommer i rutan.
    Det är ju lika självklart som att borsta tänderna, sa min dotter Emelie.
    Sköt om er allihop och ge extra många kramisar till Liam o Dea.
    Lena m familj

• IrmelinFraNorge

God morgen alle sammen. Håper denne dagen i Thailand blir bra også. Men det gjør den nok helt sikkert. Vi har også sol i dag men temperaturen er ikke mye å skryte av. I natt våknet jeg for jeg drømte om Tille. Han var så god og rund. Han lekte med alle sine englekompiser. Så tittet han ned fra sin sky for å se på mamma og pappa i Thailand. Da lo han masse. I drømmen var det så mye kjærlighet i hans blikk at jeg måtte gråte litt. Men det var gode tårer,for jeg kunne se hvor lykkelig han var. Kramisar til dere og alle andre her på fl. Irmelin

• Klatermaja

Godmorgon!!! (eller goddag )

Hoppas att er dag blir strålande och full av äventyr!

Kram

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Therese6699

Hej hej, Nu har vi bytt hotell. Det här hotellet har trådlöst internet så nu kan jag använda min egen dator : ) Perfekt, den har ju ÅÄÖ. Hotellet vi har bytt till är helt underbart. Ikväll sätter vi inte lite kort ifrån resan om ni vill se. Det här hotellet ligger uppe på bergssidan så det blir nog till att charma en del taxichaufförer för att få ett bra pris hit : )

Nyhetsmorgon är rikstäckande så det borde gå att se för alla som har TV4:a, senare samma kväll ska dom visa dokumentären. Mmmmmmm Jag hoppas den blir bra. Vi hinner bara se den två dagar innan.

Jag hinner inte skriva så mycket just nu. Återkommer ikväll. Nicklas och jag ska spela kort.

Kram
    Therese

• olivettan

Hej Therese och Nicklas!
    Vad kul att se kort ikväll, men törs jag titta??
    Jag chansarGlad
    Den 24:e maj sitter vi klistrade framför rutan.......
    Lycka till med kortspelet!!
    Kram