• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • lamagirl

Hoppas ni
    njuter av
    värmen...

kramar om
    hela familjen
    KRAM
    Eva-Lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn.

• cookie69

Hoppas ni har det skönt i Thailand!!!

TREVLIG SEMESER

Kramizar

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Her ser jeg sola titter fram allerede så det blir nok fint vær i dag. Du er vel allerede i gang med rampestreker der oppe sammen med de andre englevennene dine tenker jeg:) Ha en kjempe fin dag vennen. Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Ønsker dere en strålende dag i solen. Klem fra meg.

• nessie72

Åhhh therese..vd skönt ni ser ut att ha det....SMÅTT AVIS

Tille lille hoppas du har det jätte skönt i körsbärdalen????...Solen skiner här ner och hoppas du har lika fint väder där uppe i dag som här nere

• marie 37

Vilka härliga bilder! Det ser ut som ni tivs. Här hemma har värmen lagt sig en aning. Det är nog en 15 +, så njut så länge ni kan.
    Vi hörs lite senare. Jag var tvungen att skriva, då det var ett par dagar sedan, har varit på "roligheter" både fredag och lördag. /Många kramar Marie

• Ester1

Vilka härliga bilder från Thailand, det ser underbart ut. Ha en fortsatt skön semester.

• kapet

God morgon
    Hoppas ni får ännu en trevlig dag i Thailand.
    Många kramar

• Ella79

Om jag var lite avis på er förr så är jag helt otroligt avundsjuk nu när jag sett bilderna... ÅHHHHHH!!!!

Ni ser ut att njuta av er semester och det är så bra så bra...

Hoppas Liam har det fortsatt bra med din mamma, men han längtar nog till ni kommer hem...med alla presenter (för det tror jag att ni har köpt till honom)...

Fortsätt ta hand om varandra Kram /Elin