• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Nanna81

jätte fina bilder ni har lagt ut o att ni skriver i din dagbok så man får veta hur ni har det.
    njut nu av värmen för här ska det bli kallt igen...

kramar från anna med fam

• mamma69

Vilka fina bilder och ni ser fina ut! kramar i massor.

Tilleprinsen jag tänker på dig lilla lilla fina pojke..

• flisansma

Hejsan
    jag ser att du har satt in nya fina härliga bilder från eran semester. Tänk om man själv kunde få uppleva detta just nu. Själv har jag aldrig varit utomland om man inte räknar med Norge och Danmark =) Men det blir väl min tur med hoppas jag någon gång.
    Det känns så skönt att se att ni har roligt där nere. Hur länge blir ni borta?
    Tillelille hoppas du har det fint du med
    Fortsatt skön semester, nu ska jag upp och vattna mitt lilla land.
    Kram på er

• Happy me

Härliga, underbara fina bilder! Har ni bara hälften så bra som det ser ut är det ju fantaaastiskt! Jag säger som andra, inte alls avis jag inte... *sitter i datorhörnan här hemma med altandörren öppen och 12 grader ute... brrr!*

Ser ut som ni hamnat på ett underbart hotell också vilket alltid är ett plus, gör det hela ännu mera avslappnat. Ni är värda det här så som inga andra! Kram!

• HeWe
    Heiiij, gooefine Tillemannen..min vän..
    Nu ska vi snart på äventyr igen..på stan..de e cruising..vi ska kolla in fina gamla bilar...de e väl nåt för en liten goograbb som...
    så gör dig klar..kramiz vännen Helén.
  • Klatermaja
    Men hjälp vad fina bilder ni lagt in!!! Man vill ju bara dit helt enkelt .

Jag hoppas ni hade en lugn och skön kväll med film och kortspel och att morgondagen bjuder på många fina äventyr.

Kram

Ps. Tille-lille har haft en väldans fart uppe bland molnen idag för det har blåst som bara den. Springer de månne omkring?
    /Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • A S

Åååh vad härligt ni verkar ha det. Vad kul! Fortsätt med det!

• olivettan

Vad härligt det såg ut på bilderna!!
    Hoppas kvällen varit lugn och skön. Bra film och god mat och massa kortspelGlad
    Sov gott
    Kram

• Tusenlilja

Å vilka underbara fina bilder
    från Thailand ,det ser så härligt och vackert ut
    verkligen.

vad mysigt det ser ut

kram från T.

Extra kram till världens finaste solstråle Tille

• Anonym (lilla jag)

Hur länge ska ni vara borta??????
    Hoppas ni har det jätte härligt där ni är.. Men man ser ju på dom fina bilderna ni har tagit att ni har det jätte mysigt..hoppas på att få se mer bilder..
    Kram