• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • olivettan

Godmorgon!

Hoppas dagen blir trevlig

Många kramar

• Tandfen

Hej Tille!
    Hoppas att du har sovit gott och får en kul dag, men det verkar som att ni redan är igång. Jag vet inte riktigt vad ni gör, för det blåser lite idag, men det gör inget. Det behövs lite svalkande vindar också när solen är framme.
    Ha det så bra, underbara unge.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• fightclub

Hej på er! Tittar in nu igen. Man vill ju inte missa nåt.
    Här i Sundsvall är det soligt i dag, men det blåser som attan, och varmt är det inte heller.
    Antar att ni har ungefär samma väder, hm? Det är väl inget kul att vara där borta i Thailand, heller, haha. Regn, blåst, otrevliga människor, äcklig mat, och skabbiga hotell.......nej jag säger det igen: JAG är då INTE avundsjuk, nej då.....åh nej!
    Skämt å sido. Ha det fortsatt underbart i paradiset.

Bamsekram/Helena

• BebbeNov09

Hejsan! Har jag missat Tille på tv, eller när är programmet??

• IrmelinFraNorge

MammaMorian det vises 24. mai klokken 21 på tv4

• FraNorge

Ønsker dere en super dag i Thailand. Stor klem fra meg.

• Therese6699

Goddag... nu är det snart dags för middag och jag har varit in och uppdaterat bloggen.
    Nu börjar snart solskyddsfaktor 40 att ta slut. Men vi har inte bränt oss en enda gång så det ska nog gå bra att gå ned på 25 och använda det som är kvar av 40 till nästa och axlar. Vi har faktiskt inte solat så jättemycket alls dom här dagarna utan vi har gjort massa annat istället. Men nu har vi verkligen tid för det. Det enda som är planerat nu är fisketuren på tisdag förmiddag och en heldag i Nanthon (vet inte om det stavas så) med krokodil show och så ska vi förbi Buddha statyn. Sedan är det rätt så lugnt. I Nanthon tänkte vi passa på att handla massa skojsigt till barnen och till lite annat folk. Det ska vara riktigt billigt där. Annars så är det inte så mycket annat vi har planerat förutom att slappa då förstås : )

Vi satt och kollade på korten på Tille igår i bildgalleriet. Jag tycker att det känns bra att se på kort på honom. Då känns han så nära. För Nicklas är det lite tvärtom, han tyckte det var lite ledsamt. Så man kan nog säga att vi reagerar olika. Men överlag så är saknaden och tomheten inte så stor att den blir överhängande jobbig. Den slår en ibland och det är nästan skönt att den gör det. Då glömmer man inte att man ska uppskatta det man har i livet.

Stora kramar
    Therese

• olivettan

Tittade på dom nya bilderna. Poolen såg häftig ut! Men tror inte jag skulle våga bada där
    Du såg verkligen ut o trivas!
    Kram

• PamH

Hej på er.
    Ni verkar ha hur mysigt som helst i Thailand.
    Kramar till er.

• PamH

såg dom nya bilderna och dom är gätte fina. Poolen såg häftig ut.
    Ha en trevlig kväll Therese & Nicklas.
    Stora Kramar.