• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • emlet

Tittar förbi och ser att Ni har det underbart på semestern och vilken härlig pool Ni har badat i.

Ha det fortsatt bra
    Kram

• ODS

Hej på er!
    Vilka härliga bilder från Thailand! Hoppas att ni kan njuta o ha det ¨gott. Förutsättningarna ser ju lovande ut men det kan ju oxå vara då som många känslor kommer, glada o sorgsna.

Hur som helst önskar jag er en fortsat härlig semester o hoppas att Tilleman har det bra bland molnen.

Många kramar

Pernilla

• Klatermaja

Wow vilka bilder. Man blir ju sååå avis, fast jag missunnar det inte! Vi har faktiskt besämt oss för att åka till Thailand vi med, nu över jul och nyår. Efter att ha sett era paradisbilder bara måste man ju dit Räcka ut tungan.

Önskar er en trevlig kväll och mysig natt!

Kram

Ps. Tille ---> (=== ===)

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • lektant

Hej! Jag läste en sån fin vers i en bok som jag fick och då tänkte jag direkt på er:

JAG ÄR ÄNGELN SOM ÄR FRAMFÖR DEJ,
    BAKOM DEJ OCH RUNT OM DEJ
    ÄR MED DEJ
    FASTÄN DU INTE ALLTID SER MEJ
    JAG ÄR MED DEJ VART ÄN DU GÅR

Den ängeln är Lilli Tille

KRAM/Mait

• nisse

Hejsan på er! Vilka härliga bilder från er resa, poolen ser helt underbar ut! Det är så kul att läsa om hur ni har det därborta för man kan längta sig bort lite själv!!! Hoppas ni får en fortsatt underbar resa.

Tille, Tille, Tille! Tack för hjälpen med vädret idag, lillafarfar har ju haft kalas och det har regnat en del idag men mellan 15 - 17 var det uppehåll så vi kunde gå och leka i lekparken och ha det roligt ute! Precis som jag bad dig om! ;0) Toppen! Massor med kramar till dig och alla dina kompisar däruppe! Tänker på dig ska du veta!

• niederkk

Hey Therese and family,
    nice pictures, I'm glad to see you laugh
    Enjoy the time as good as possible.
    Kind regards from Germany, Kristina

• Therese6699

Godnatt får jag säga nu... klockan är tjugo i tolv här och jag ska snart ramla ned i sängen. Fightclub, jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste ditt inlägg : )

När det gäller poolen så kan även jag avslöja att jag är höjdrädd. Och när vi kollade på poolen på bilderna så tänkte jag att jag nog inte skulle vilja bada där. Men när man väl är här så var det ingen fara. Det ser ut som det är ett stup hela vägen. Men det är bara två meter ned. Så det är inte så hemskt när man väl är på plats... Fast det är ju underbart vacker faktiskt.

Liam verkar ha det fortsatt bra. Dea ringde idag och var jätteglad för hon ska ju komma onsdag den 24:e till oss och vara med oss över Nicklas födelsedag. Hon hade gjort en present till honom. Det var ju himla snällt. Ska bli roligt att se hennes min när hon har fått både omtapetserat och himmelssäng när hon kommer.

Nu ska jag lägga mig och sova.

Sov så gott!!
    Kramisar
    Therese

• HeWe
    Nattinatti till er i paradiset...kram helén me familj.
  • Siv1974

Hei lille Tille vennen:)Du følger vel mamma og pappas døgnrytme nå når de er i Thailand så da tusler jeg inn hit og sier god natt og sov godt lille engel:) Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Kjempe fine bilder. Bassenget så helt herlig ut. Ønsker dere en riktig god natt. Sov godt og drøm søtt begge to:) Klem fra meg.