• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • antitanten

Hej Tille-familjen

Åh vad härligt det måste vara med pool o allt. Kollade runt lite  på nätet

och hittade Sandalwood......vilket enastående paradis.

Gissar att Tille njuter ovanifrån och plaskar bland molnvågorna.

Antar att det ser ut precis som på bilden här nedan.....

Stor kram och ha det så skönt ni bara kan allihop.

Lena m familj

• Jannika9905

Hej Therese och Nicklas!

Så skönt att höra att ni har det bra. Vad kul med kort, då måste jag hålla utkik.

Såklart att det blir bra den 24:e och vi är ju många här som är med er hela tiden och stöttar er till 100%. Jag kommer vara bänkad vid TV:n både morgon och kväll, så mitt fulla stöd har ni hela dagen och annar oxå såklart!!!

Tille!

Längtar så till den 24:e då jag åter får se dig, fast genom TV:n. Det kommer bli bra och jobbigt på samma gång. Du håller hårt i mitt hjärta och jag hoppas att du aldrig släpper taget för du betyder så mycket. Trots att jag inte lärde känna dig på riktigt så "känner" jag dig ändå genom din öppna kärvänliga familj som släppte in oss alla i erat liv. Tack!!! Ha det bra min lilla vän. Lek o frodas bland dina änglavänner och håll ett vakande öga över din älskade familj. Varma gosiga bamsekramar kommer här till dig, vännen min!

• sis02

Kollade på era bilder från Thailand. Vilken underbar bild från hotell poolen. Måste nog stämma som folk säger att Thailand är paradiset som måste upplevas. Hoppas vi får se mera bilder sen "blink blink"

Hur känns det med tidsskillnaden? Kramar till er!

• Therese6699

Hej hej, nu har jag lagt upp lite nya bilder i bildgalleriet... Men inte ifrån hotellet vi kom till idag. Dom får vi ta imorgon.

Therese

• Sanders mamma 04

Heisann!

Så fine bilder! Åh, nå ble jeg misunnelig. Var jo så idyllisk der. Tipper dere har det romantisk Takk for at du også deler ferien med oss her hjemme. Håper dere får det utrolig fint resten av turen også.

Så glad jeg ble når jeg las at nyhetsmorgon var riksdekkende også. Det blir nok mange som sitter klistret foran tv'n da. Vi skal være der for dere.

Nå skal vi på middag hos foreldrene mine, godt å bli skjemt bort litt. Titter innom igjen i kveld.

Ha det kjempefint!!!!

KLEM

• HeWe
    Hejhej...gooavänner...
    Låter ju helnajs där ni är...å motionen slapp ni inte undan märker jag...men såå skönt efter att man kämpat sig upp å nerför deras underbara natur..
    Fortsätt njut av er tid i Thailand...njut för oss me..som är kvar hemma...
    vi hörs senare idag..måste städa klart..kramiz vännen Helén.
  • PamH

Hej på er!
    Skoj att få se bilder.... SÅ fina bilder.tittar in senare,Barnen är hungriga.
    Massor med kramar.

• akl

Hej Therese och Nicklas!

Av bilderna att döma ser ni inte ut att vantrivas direkt
    Ser hur härligt ut som helst! Och det är ni definitivt värda!
    Väntar spänt på fler kort från ert äventyr!

Fortsätt njuta!!!

KRAM

//mamma till 2 små troll
  • Neelah

Å så vackert! Coolt med papegojorna. Jag hade nog varit lite rädd... gillar inte riktigt saker som flaxar. Jag önskar er en fortsatt bra semester och kommer naturligtvis att sitta vid TV:n den 24:e.

• lilopuff

Så underbart ni har det. Jag är så avis.. Så fina bilder på er semester. Kram Jenny